vineri, 24 decembrie 2010

Un Craciun...minunat!

"Craciunul nu consta in a ne deschide cadourile catre cei iubiti, cat a ne deschide inima catre ei" (Janice Maeditere)

SI

"Cine nu are Craciunul in adancul inimii sale , nu il va gasi niciodata sub un brad de Craciun" (Roy L. Smith)

Sint absolut convinsa ca toti cei de aici...stiti sa pretuiti si oamenii nu doar darurile pe care le primiti de la ei, si asta va face sa va deschideti inima catre cei dragi din jur. De asemenea...stiu ca toti aveti spiritul Craciunului in suflet...si nu il cautati sub brad. Poate nu mereu stiu sa va arat ca imi sinteti dragi, dar asta nu inseamna ca...nu imi sinteti. Si nu doar de Craciun simt asta, insa poate ca doar de Sarbatori...apar si v-o spun. :( Vina mea...

Va imbratisez pe toti!!! Un Craciun ca pentru sufletul vostru...


PS: Ce sa mai spun? Ce as mai putea spune cind m-am trezit din nou in situatia de a nu putea intra pe blog pentru ca, GHICI...am uitat parola. :) Dar daca nu as pati mereu asta, parca nu as mai fi eu, nu?

32 de comentarii:

  1. Sarbatori Fericite la Toata Lumea si La multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim, Mitel. Sarbatori fericite si tie...si tuturor celor dragi tie...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatori Fericite, tuturor!!!!
    La multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si tie la fel, Mihai! Distractie faina de revelion si un 2011...incredibil. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ...In speranta unui an mai bun, va doresc
    ( dorim ) sanatate, fericire, un pic de incredere si mult mai mult decat ... speranta!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cuni...sper sa avem vesti bune din partea ta mai ales ca la malul marii se anunta vremuri grele grele grele. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Un an nou asa cum vi-l doriti! Toate cele bune si LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  8. Azi merg la Patinuarul Olimpic cu tura de 8 seara! Cine vrea este asteptat acolo ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Meli saptamana viitoare facem un patinuar? Cine se mai baga??? :D

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani tuturor!!! :) Mitel...si eu as vrea sa merg. Vorbisem cu colegii de la munca sa mergem mai multi. Sper sa nu ne razgindim. Deocadata a fost asa..o idee, zilele urmatoare vedem si daca o punem in practica in acest week-end sau in altul. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma eu am fost a fost misto! Acuma sa imi ziceti... eu vreau sa mai merg!

    RăspundețiȘtergere
  12. Salut Cuni! Ce mai faceti? De cand o dor pe Meli degetele e cam liniste pe aici! Dar poate reusim sa schimbam un pic atmosfera!
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  13. ... salut si tie ... in ceea ce priveste ce facem?: in general cam ca toata lumea si in special luptam si da...acum chiar ca avem nevoie de multa bafta ...

    RăspundețiȘtergere
  14. Salut!

    Ce mai faceti? Ce mai ziceti? :)

    Voiam sa va intreb ceva. Are cineva melodia, care se aude in sala la Rulmentul inaintea fiecarui meci? Cred ca e imnul echipei...

    RăspundețiȘtergere
  15. Pana o gasesc in calculator o sa iti dau un link sa o asculti macar ;)

    http://www.trilulilu.ro/AliaX/389e43ab72f18b

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc, Mitel! Super!
    Daca ai timp sa cauti si in calculator si o gasesti...sa-mi spui si daca e sa mi-o trimiti.
    Mersi

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna, baieti! Scuze ca nu am mai intrat pe aici...dar mi-am iesit din reflex, din pacate. :(

    Mihai...am eu melodia pe calculator, daca o mai vrei...lasa-mi o adresa de mail si o trimit.

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc Melania.
    Adresa de mail: mihai.parvulescu[at]yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  19. Melania si eu vreau melodia! Si poate iti schimbi reflexele:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Hello! Mihai si Puiu...am trimis melodia, sper sa fi scris bine adresele. Daca nu a ajuns...reclamatiile le primesc aici. :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc frumos. Am primit-o! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Sa te bucuri de ea, Mihai. :) Si Puiu...la fel.

    RăspundețiȘtergere
  23. Cine imi zice si mie ce a facut Rulmentul in meciul cu Deva?? Nu am putut sa ajung la meci!

    RăspundețiȘtergere
  24. Pana una alta am aflat de pe mex.ro ;)

    RăspundețiȘtergere
  25. Azi au jucat foarte frumos! Mi-a placut. Au mai eliminat din greseli si imediat s-a vazut! Tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  26. Da...azi chiar au facut un meci bun, mai ales in repriza a doua. Sper sa o tina tot asa. :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Melania, multumesc frumos dar la mine a ajuns doar mail-ul nu si melodia. Poate s-a pierdut pe drum. Ti-as ramane profund indatorat daca ai mai incerca sa o trimiti inca o data!

    RăspundețiȘtergere
  28. Cuni v-am tinut pumnii:) Ati avut parte de bafta?

    RăspundețiȘtergere
  29. ... Puiu nu stiu sigur la ce te referi, daca suntem pe aceeasi lungime de unda, asta e ora la care am venit de la Bucuresti si daca avem noroc din vara vom fi Cuni²... :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Puiu...cum asa? Ca am trimis acelasi mail...nu am trrimis doua mailuri diferite. O sa trimit dar nu am melodia aici.

    Cuni...sa dea Dumnezeu sa fie bine. Abia astept. :))

    RăspundețiȘtergere
  31. Gata Meli! s-a rezolvat! Dintr-o regretabila eroare (incurcate-s caile computerului meu) nu se incarca si ce era atasat! Acum s-a rezolvat(habar n-am cum):). Multumesc mult!

    Cuni eu pregatesc gratarul! Poate anul asta reusim sa le scoatem pe Meli & Co la iarba verde! Pe Meli o legam la ochi sa nu vada gazele si celelalte mici vietuitoare! Asa ca va asteptam la vara!

    RăspundețiȘtergere
  32. Meli de Martisor ne scrii ceva nou? Ma ia cu frig cand citesc iar de Craciun (desi iubesc Craciunul)! Hai zi ceva de ghiocei si raze de soare! Poate pleaca iarna mai repede ca m-am saturaaaaaaaat....

    RăspundețiȘtergere