sâmbătă, 23 aprilie 2011

Un Paste fericit!

Sintem o mina de oameni, de fapt...chiar doua miini.:) Nu am mai vorbit in ultima vreme prin intermediul acestui blog, insa...stiu ca ne gindim unii la altii, mai ales de sarbatori. In consecinta...va doresc din suflet un Paste fericit si frumos. Indiferent ca sinteti alaturi de cei dragi, ca munciti sau nu, ca sinteti alaturi de prieteni sau...oriunde ati fi...sa aveti liniste in suflet si sa fiti sanatosi! Este tot ce conteaza! Va imbratisez cu drag pe toti! Paste fericit!

28 de comentarii:

  1. A mai trecut un an...Pentru prietenie:
    http://www.youtube.com/watch?v=DAQ4sJZ5IsU

    Lumina Sfanta sa va mangaie sufletele!
    Paste fericit...oriunde ati fi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc la fel, Puiu! Un Paste linistit alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu apucasem sa postez in partea cealalta :D
    Dar nu strica sa ma repet! Sarbatori Fericite tuturor celor de aici! Sa aveti un Paste asa cum va doriti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim frumos, Mihai! Si tu sa ai parte de zile libistite! Paste fericit! :)

    Si pentru ca e trecut de 12 noaptea...Cristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere
  5. ... Un Paste fericit, luminos, bucurii si sperante implinite. Hristos a Inviat! ... si da Puiu: sa bem pentru prietenie...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cuni...si voua la fel. Sa aveti parte de zile frumoase alaturi de cei dragi. Pupa fetele din partea mea. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Adevarat a-nviat! Inchin un pahar de vin in cinstea voastra!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cuni pupa fetele si din partea mea! Melania care e partea ta?:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Salutare! Ce mai faceti? Sper ca sunteti bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut, Mihai! Sintem bine, eu una..sint bine, doar ca "lincezim". :)) E vacaaaaanta. :) Tu cum esti? Tot cu gindul la vacanta?

    RăspundețiȘtergere
  11. Acum ca am depasit o problema tehnica pot sa vorbesc. (ma rog sa scriu!)
    Exista in Brasov o pisica fioroasa care n-ea mancat limba la toti!
    Si eu tot bine fac Mihai! Dar sunt curios ce fac restul.
    Cuni fetele sunt OK? Ceva noutati?
    Miha spune si tu ceva depre turneul vostru. N-am putut sa vin deoarece am fost sa fac galerie la fetele de la minihandbal!
    Si ca sa ma umflu si eu un pic in pene:
    junioarele IV de la Corona s-au calificat la turneul final. Turneu care cu putin noroc poate se tine la Brasov. Asa ca pana la vacanta mai este un pic!
    Melania ceva "barfe cu parfum de credibilitate" ai? Stiu ca tu nu umbli cu zvonuri, dar nu ma pot abtin, intreb si eu! Mai ales ca am avut azi ocazia sa intreb direct la sursa si n-am aflat nimic: "Aveti putina rabdare si aflati!" Dar e cam greu cu rabdarea asta!
    Hai prieteni un pic mai vioi! Un pic de vorbarie nu strica!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma bucur ca sunteti bine si ca va ganditi la vacanta. Si eu sunt ok, cu dizertatia zilele astea....cam asta :)

    Am citit in dimineata asta ca Eliza Buceschi de la BM a semnat cu noi. Daca e adevarat, atunci e chiar un transfer bun. Sunt curios ce mai urmeaza :)

    RăspundețiȘtergere
  13. ... salutare ... Puiu fetelesunt OK ... nu am noutati sa-ti transmit...

    RăspundețiȘtergere
  14. ... felicitari pentru calificarea din turneul final si mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  15. Mihai eu nu cred pana nu vad. Astept vestea asta de ceva timp....In schimb imi place ideea cu "Baby Rulmentul". O sa fie un sezon greu. Vrem locul 5 loc pe care il vor si altii. Se contureaza o echipa interesanta si de lunga durata. Sper sa o si putem pastra.
    Multumesc Cuni. Ma bucur ca sunteti OK dar nu-mi place ca nu ai noutati! Sper sa le ai cat mai curand...

    RăspundețiȘtergere
  16. ... poate ne vedem maine!...:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Melaniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Cand o sa putem comenta la stirile sportive din Monitorul? "Prietenul" de la IT ne-a bagat pumnul in gura si ne-a lasat muti!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu stiu, Puiu. :( Din pacate cred ca va mai dura problema asta. Si mie mi-e ciuda ca s-a schimbat site-uzl. Vezi....am vrut o schimbare, NA...ca am avut-o. :))) Din pacate...nu neaparat in bine.

    RăspundețiȘtergere
  19. ... sarbatori fericite, multa sanatate si o secunda de amintiri placute ...
    ... http://www.youtube.com/watch?v=rA7Tk_FkQaI ...

    RăspundețiȘtergere
  20. Craciun fericit, tuturor! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumim, Mihai! Un Craciun frumos si tie. :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc, Melania! :)
    Ce se mai stie de Rulmentul? Acum tot citesc ca Balint e in negocieri cu Braila si ma apuca groaza pt ca la noi nu prea vad miscari. Noi avem nevoie de jucatoare in plus, nu sa ne plece.....sunt chiar ingrijorat de soarta echipei :(

    Sunt chiar curios maine ce vor face la turneul de la VL.

    RăspundețiȘtergere
  23. Mihai...nu dupa cum veyi, Balint a jucat pentru Brasov si este aici, dseci nu trebuie sa iti faci griji. Ba mai mult...eu sper ca vor mai fi aduse jucatoare, nu de alta dar avem nevoie. O sa vedem ce se intimpla la inceputul anului viitor. mai este putin. :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Da, am vazut ca Balint a jucat la VL si a facut-o chiar bine! Este chiar in forma. Sper sa se aseze lucrurile cat mai repede caci stau ca pe jar :D
    Categoric avem nevoie de jucatoare. Vreo 2 interi si un pivot ar fi bineveniti :D

    Va urez de pe acum un An Nou fericit, cu multa sanatate si tot ceea ce va doriti!

    RăspundețiȘtergere