sâmbătă, 3 aprilie 2010

Un Paste fericit!

Ok...sa incep!!!! Imi sinteti intr-atit de dragi toti, incit am considerat ca macar atit pot sa fac si eu pentru voi, sa va urez niste zile de Paste linistite, frumoase si cu caldura si liniste si in suflete, printr-o postare, nu printr-un comentariu lasat la postarea anterioara.

Ce sa va spun? Am facut acest blog pentru mina de oameni cu care vorbeam pe site-ul ziarului, iar acum va simt si mai apropiati pe toti cei de atunci, dar si pe cei care s-au alaturat ulterior. Pentru toate astea, nu pot decit sa va multumesc. Sper din suflet sa nu uitam unii de altii, sa ne revedem aici mereu cu drag, dar si sa trecem de spatiul acesta virtual, si sa ne revedem cu placere si in afara lui.

Va pup pe toti cu drag! Paste fericit!

41 de comentarii:

  1. Fie ca lumina sfanta sa v-aduca liniste, pace si dragoste in suflet!
    Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim, Puiu...in sfirsit. Isi facea Cuni griji pt tine...:)

    Un Paste linistit si tie alaturi de cei dragi!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. ...ADEVARAT A INVIAT!.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarat a inviat!!! Offf...abia m-am trezit si sint taaaare somnoroasa. :) Am nevoie de o cafea....o sa ma gindesc si la voi cind o beau.

    Zi frumoasa....ne auzim mai incolo...in limita in care avem fiecare timp astazi. Va pup...

    RăspundețiȘtergere
  5. Azi timp e cu ghiontura. plicticoasa zi

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmmm...bine ai revenit cu big hug/ul asta. :)

    In rest...stii tu, da? :) Toate cele... si tie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum era vorba aia din strabuni: paste fericit(a) si alea alea :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Dinu...la vorba aia m-am gindit. "Alea - alea"....dar am zis ca totusi...hai sa ma mentin in limitele "normalului". :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Intalnirea a mai avut loc? Eu asteptam aici indicatii dar nimic ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Pai nu ne/am mai vazut. Nu sintem deloc organizati dupa cum vezi. Nu stiu insa daca a mai ajuns Cuni in Brasov. Dar probabil ca da, din moment ce nu a mai intrat pe net. Cine stie. Puiu nu a zis nimic de asta. Dinu la fel, dar la el probabil si din cauza piciorului. Iar eu...am stat in casa si am "lenevit".

    In alta ordine de idei...asa as ramine in casa si azi. Nu de alta, dar numai vreme de stat la meci nu e. :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Sper ca la ora meciului sa fie ok! Dar dupa cum se vede afara e din ce in ce mai tare! Asta e mergem indiferent de vreme ;) Poate pe vremea asta castigam si noi cu cineva!

    RăspundețiȘtergere
  12. ...... in primul rand ,, La multi ani!" si tot ceea ce va doriti ...
    ...... Melania a avut dreptate: am fost in Brasov dar avand in vedere faptul ca, din cate am inteles eu, fiecare a avut mici probleme, .. in fine ce sa mai .... cel putin trei prieteni aveau numarul meu de telefon... nu am vrut sa deranjez ( e o prostie ) ... na ...la meciul cu Resita o sa fiu iarasi in Brasov si sper sa stau cel putin doua zile... sper sa putem sa ne intalnim cu toti ....
    .... sa recapitulam:
    1. - Melania este la .. dispecerat...:)
    2. - Puiu exista ..:)
    3. - Dinu este ( chiar daca nu se stie in cate picioare.... :) )
    4. - Mitel nu se dezminte ......
    5. - despre Mihaela nu pot sa spun nimic...
    6. - despre Cosmin, Rares, Razvan si Ovidiu ...la fel
    7. - Mihai: raman la ideea ca s-a speriat:) ... nu stiu de cine...
    8. - daca am uitat pe cineva: imi cer scuze ...
    9. - repet: vreau si sper sa ne intalnim si nu numai odata ... si nu numai 5 minute ... :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Cuni...Adevarat a inviat, in primul rind.

    In ceea ce ma priveste, nu am deranjeyi niciodata. Ai vayut ca mereu spun daca pot sau nu pot vorbi, de regula pot, deci nu trebuie sa iti faci probleme ca m-ai deranja. Serios acum...oricind ma poti suna.

    Legat de iesire, nu prea mi-a venit sa "trag" de cineva, pentru ca eu stiu cum e al mine de sarbatori. Masa in familie, musafiri, mincare, somn, etc. Am considerat ca asa e la toata lumea si am asteptat sa vad ce mai spun si ceilalti.

    Chiar nu am facut ceva special zilele astea. Am stat si am "lenevit", m-am uitat la filme. Am stat cu familia si de azi...inapoi la munca. Si din pacate...de la ora 20.00 merg is la Meci la FC Brasov - Otelul. Si e o vreme la Brasoooov.

    Offf....

    RăspundețiȘtergere
  14. Ploaia aduce victorie ;) Sper ca dupa meci sa fie un titlu bun pentru stiri pe blog sau nu :D :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Cuni eu veneam pana la urma... ;) Nu te insela :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Hristos a Inviat. Salutare tuturor. Am ajuns si eu cumva acasa si ma pregatesc de meci. ca de obicei voi fi primul la stadion :)). Vremea e asa cum e, sigur va ploua..cu goluri in poarta Galatiului :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Adevarat a inviat!

    In cazul acesta...ne vedem la meci. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Dap, ne-am vazut la meci. Eu acum am vazut comentariul. N-a fost chiar o ploaie de goluri, dar a fost frumos :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Eeee...Ovidiu, la cum a jucat Otelul, putea fi ploaie. Nu vreau sa fiu rea, insa e enervant sa vad ca batem 3-0 pe Otelul si ne incurcam in picioare cu echipe mai bune. Insa...lasa, e bine ca nu am mai pierdut un meci acasa. Sa vedem simbata ce va fi cu Dinamo. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Am dat si eu jos gipsul azi si calc aproape normal pe picior, deci am depasit momentul :).

    Cat despre meci, am jucat destul de slabut, dar am luat cele 3 puncte. Macar nu vom avea prob la retrogradare, cu inca 2 victorii. Ne ramane cupa!
    Cu totii la Vaslui saptamana viitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Ne-a răcorit ploaia și ne-am revenit :) Iar Mitel m-a înnebunit cu "Ploaia aduce victoria!". Să obținem un rezultat bun și în groapă, pentru că altfel degeaba am câștigat cu Uoțelu` :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Hehe...sincer, la voi ma gindeam cind vedeam cum ploua. Offf...bine ca macar au cistigat ca altfel chiar ma ofticam.

    Cit despre victoria cu Dinamo...sincer, am inceput sa ma cam tem de orice meci. Nu mai sint atit de sigura cum eram acum ceva timp. Dar...astept sa fiu surprinsa placut. :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Sunt un fel de oracol :)))

    RăspundețiȘtergere
  24. Daaa....ia zi-ne, cit va fi scorul cu Dinamo? :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Va zic sambata!Inainte de meci cu 1 zi :D Am auzit ca meciu se joaca duminica!

    RăspundețiȘtergere
  26. DA!!!! Duminica de la ora 19.30. Am scris eu gresit.

    RăspundețiȘtergere
  27. La meciul asta aproape sigur ajung si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  28. E bine Dinule ;)Sper ca stai in sectoru oaspete!! Adica nu sper... sigur stai!!!!:)

    RăspundețiȘtergere
  29. Pai...Dinu va sta probabil cu Adi, la masa presei. Sau...cine stie. Dar Adi sigur acolo va sta.

    RăspundețiȘtergere
  30. Daca imi aduc bine aminte Dinu a fofilat si anu trecut pe stadion la Astra ... ;)) Glumesc...

    RăspundețiȘtergere
  31. Sa vedem daca ma lasa acolo, te pui cu cercopitecus jandarmericus

    RăspundețiȘtergere
  32. Lasa ca daca te hotarasti si ne anunti facem cumva... te punem pe lista si poti intra cand ajungem si noi ;)

    RăspundețiȘtergere
  33. Ne descurcăm noi cumva :D Aștept meciul!!!

    RăspundețiȘtergere
  34. Dinu...pai vorbeste cu Adi. Daca vei merge la hotel unde stau ei, si am inteles ca mergi, atunci va fi ok. Eu cred ca poti sta cu el, nu cred sa fie probleme.

    Oricum...te descurci tu, sint sigura de asta. Vorbesti cu baietii care mai merg la meci si tot stai cu ei.

    RăspundețiȘtergere
  35. Eu ma vad cu el sambata si sper sa vorbim si de imn :). Am si eu legitimatie de presa, poate imi fac acreditare pt meciul asta, daca nu mai vine nimeni de la sport365 :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Poti sa iti faci acreditare, nu e nicio problema. Dar vorbeste cu Adi din timp sa va vedeti acolo, si se rezolva.

    RăspundețiȘtergere