joi, 23 aprilie 2009

Gata...avem blog!

Ei bine...gata, am blog. Ati vrut un blog unde sa stam de vorba, gata...avem blog. :) Sincer, o sa o spun din prima clipa. Blogul se numeste "trairidintribuna", fara a avea insa ca si continut doar trairi din tribunele stadioanelor sau ale salilor de sport. Va fi un blog in care voi posta despre ce imi vine. E drept, probabil ca se va discuta mai mult despre sport si despre cum simte fiecare ce vede la meciuri.
Am evitat ca adresa sa fie "melaniagavrila" pentru simplu motiv ca, desi eu postez, de participat participam mai multi la el. Asadar...ce sa spun, deocamdata am ales "nuante" in care sa zicem ca ma simt eu confortabil. Pentru o perioada (luuunga) sper sa nu aveti pretentii grafice de la mine, sa vedeti filmulete sau...mai stiu eu ce. Mi-ar placea sa fac si asta, dar sincer, nu ma pricep. Inca. :)
O sa va intrebati probabil, de ce nu am facut din blogul personal, unul cu tenta profesionala, si...o sa va raspund sincer. Pentru ca, in ciuda faptului ca scriu zilnic in ziar, nu ma simt pregatita să fac publice niste rinduri cu ceea ce simt/traiesc/gindesc dincolo de munca. Iar daca incet-incet voi ma veti cunoaste si voi incepe sa scriu si despre "altele", inseamna ca mi-ati dat incredere ca...POT face asta. Chiar si...AICI! :)

50 de comentarii:

  1. ovidiu m. = o.:) nu Ovidiu Munteanu, sa nu existe confuzii, desi prenumele si initiala numelui de familie sunt identice.
    Melania, acesta nu este blogul unui membru al Academiei Romane, nu ne legam de o virgula ori o cratima in plus sau in minus, dar pt. ca nu are legatura cu MEX-ul, ai putea sa faci efortul sa scrii "sunt", sa folosesti ortografia post-bolsevica. Crede-ma ca si eu am avut initial dificultati, dar acum totul e OK.
    Din pacate, eu voi scrie despre meciurile vazute pe stadioanele de fotbal din Finlanda, liga lui Mitica o urmaresc doar la televizor si pe net.
    Welcome to the jungle, vorba hitului din popor!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Gata, am umblat la setari, ar trebui sa apara la nume Ovidiu. Brandy ieftin, brand de marca.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai de mine....ma vei "omori" daca ma pui sa scriu cu SUNT si restul. :((((( Nici macar la mediafax nu stiu stirile cu sunt. Daca faza cu blogul am putut sa o promit...asta cu scrisul nu o promit. Scriu cu o viteza destul de mare si scriu "dintr-o suflare", mi-ar fi...destul de greu sa fiu atenta la asta. O sa vad ce pot face. E chiar atit de deranjant SINT-ul meu? :(((( Fii si tu indulgent...pleaaaaase!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai...vezi ca tot Ovidiu apare si la....Ovidiu. :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. OK, nu-i bai, incerc sa ma obinsuiesc cu "sint".;)

    Despre Imnul FC Brasov! La site-ul www.fcbrasovfans.ro am postat acum mai bine de un an urmatoarea scrisoare deschisa. I-am trimis-o si lui Calin Pistea, nu s-a obosit s-o publice in TEX, desi moral mi-era dator. In fine...

    Dupa imensa bucurie a promovarii, indraznim sa va mai rugam ceva. Avem un imn, foarte frumos, pe melodia "Andrii Popa" a celor de la Phoenix. Melodia poate fi ascultata la http://www.youtube.com/watch?v=yuuGa3ttqHw .

    Strofa intai:

    In orasul de sub Tampa este o echipa mare, Steagul Rosu este ea si noi ne mandrim cu ea, si noi mandrim cu ea.

    Refren:

    Haide-Haide Steagule,
    Du-ne la victorie! (bis)

    Strofa a doua:

    Cu Pescaru in echipa, de nimeni nu ne e frica,
    Si cu Györfi pe extrema, rezolvam orice problema, rezolvam orice problema.

    Refren:

    Haide-Haide Steagule, Du-ne la victorie! (bis)

    Strofa a treia:

    In orice imprejurare, brasovenii sunt cu voi,
    Si acas’ si-n deplasare, galben-negrii suntem noi, galben-negrii suntem noi.

    Refren:

    Haide-Haide Steagule, Du-ne la victorie! (bis)

    Strofa a patra:
    Suntem fiii muntilor, vulturii Carpatilor,
    Din Tara Barsei venim si pentru Brasov traim, si pentru Brasov traim.

    Refren:

    Haide-Haide Steagule, Du-ne la victorie! (bis)


    La fel ca si celebrul imn al lui Nottingham Forest, "We’ve Got The Whole World", in care sunt amintiti fosti mari jucatori ai clubului, de acum 30 de ani, cred ca numele lui Nae Pescaru si al lui Csaba Györfi ar trebui sa fie mentionate in imnul lui FC Brasov mereu, indiferent de numele atacantului sau extremei in voga. Iar daca se considera ca Steagul Rosu din al doilea vers al primei strofe ar putea aminti de perioada comunista, ar putea sa fie inlocuit "rosu" cu "nostru", de exemplu.

    Nu trebuie sa reinventam roata, nu avem nevoie de un alt imn! Englezii canta de sute de ani "God Save The Queen (sau King)". La traditie, imn, culori, nu se renunta si pace, fac parte din identitate! Imaginati-va imnul pus la statie, cum e in Giulesti cel compus si interpretat de Victor Socaciu. Si tot "Tineretului" in picioare cantandu-l la unison cu vocea interpretului! Sunt sigur ca nici un alt cantec nu va avea impactul pe care-l are "Andrii Popa" cu versurile noastre, scrise acum mai bine de 30 de ani de catre un mare fan stegar, regretatul Ioan Bara.

    Va rugam, stimati domni, contactati un muzician care sa inregistreze intr-un studio acest frumos imn, iar pe 26 iulie, odata cu revenirea acolo nu este locul, sa putem sa ne mandrim ca la statii rasuna
    "Haide-Haide Steagule, Du-ne la victorie!"

    Fireste, nu s-a intamplat nimic. Asta pana acum cateva saptamani cand am citit articolul postat la http://f-c-brasov.blogspot.com/ . Mai bine si-asa decat deloc. Voi ce parere aveti, mai dureaza mult?

    RăspundețiȘtergere
  6. Sincer...mie imi plac tare mult versurile. Ar fi fain sa il auzim pe stadion si cred ca asta va "incarca" oamenii cu energia necesara pe stadion. Oficial...s-a luat in ordinea prioritatilor. Neoficial...am inteles ca cel caruia ii propusesera sa il si cinte a cerut o suma mare si nu le-a convenit. Nu vreau sa gresesc si sa spun numele lui, mai ales ca nu sint convinsa ca despre el este vorba.

    RăspundețiȘtergere
  7. PS: Da, este foarte posibil ca ACEL interpret sa fi cerut o suma...mare. :D O fi zis ca si Neculaie e la fel de darnic precum Florescu. Dar...nu a fost asa. Cel putin in ceea ce priveste plata pt un imn.

    RăspundețiȘtergere
  8. Versurile imnului original au fost scrise de Ioan Bara. Intamplator, desi era mai mare decat mine cu peste 15 ani, l-am cunoscut foarte bine. Regretatul mare fan stegar a fost front page si la MEX (pare-mi-se anul trecut), din motive doar de el stiute s-a sinucis. Un tip inteligent, f. bine pregatit, cu o situatie financiara OK, naiba stie ce l-o fi impins sa-si ia zilele.

    Versurile cantecului trupei "Aia" sunt preluate din vechiul imn, din scandarile galeriei, unele faine, altele mai putin. Nu imi place schimbarea "vulturilor" cu "haiducii", iar "puii de lei" starnesc zambete, serios. Ploiestenii au scandat intaia oara "Din petrol si din titei / S-au nascut doar pui de lei", iar de cativa ani cei care duhnesc a praz si-au ales ca simbol leul. Altfel, versurile sunt OK, noul imn ar fi un compromis acceptabil. Dar il vom asculta in curand la statiile de pe "Tineretului", il vom putea "downloada" de la pagina oficiala? Cine este trupa "Aia" (fie-mi iertata ignoranta) si cum s-a luat legatura cu acesti muzicieni sau cu impresarul lor? Doar tu, singurul jurnalist brasovean "ultras", poti afla raspunsurile la intrebari si poti ajuta la indeplinirea doleantei noastre.

    Cantaretul solicitat initial presupun ca a fost Socaciu. Brasovean, bun cantautor, dar mercenar; s-a vandut pe bani de alune pana si lui Penescu, in Trivale rasuna vocea lui slavind urmasii lui Dobrin.

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, am presupus bine. Stiai ca pesedistul Socaciu a compus prin anii '80 un cantec pentru clubul nostru? Versurile foarte frumoase, muzica insa, hmm, o lalaiala de bodega. Nu cred ca l-a platit foarte bine Dragomir:))

    Strofa 1: "In vechiul Brasov si-n lume de mergi,
    Si fotbalul daca-l iubesti,
    O galerie ai sa-ntalnesti,
    Ce canta ca-n povesti."

    Refren: "Haide Brasov, hai FCM,
    Du-ne la victorie!"

    Strofa a II-a: "E galben si negru steagul strabun,
    Dar tanar cum altul nu e,
    Traiasca Brasovul si oamenii lui,
    Victorii mereu Steagule".

    Mai erau si alte 2-3 strofe, dar nu mi le amintesc.

    Imnul Rulmentului e frumusel, dar prea lung, dificil de cantat de suporterii din sala.

    RăspundețiȘtergere
  10. Trupa "Aia" este o trupa de brasoveni, nu stiu despree ei decit ca au mai cintat pe la evenimentele organizate in Piata Sfatului. Poate s-a ajuns la ei, si pt ca pretentiile financiare nu au fost mari. Habar nu am.

    Ovidiu....cu SINCERITATE o spun.Nu sint un "ultras", insa am capacitatea de a simti si aprecia fanii acestei echipe. Tin la echipa si sufar cind pierde. Cind au retrogradat...faceau toti colegii misto de mine, pt ca...atita timp cit matematic mai aveau sanse de salvare, eu spuneam meci de meci ca se vor salva.

    La fel de sincer o spun...pina sa vina Razvan la Brasov...veneam cu groaza la meciurile FC-ului pt ca atmosfera si "tratamentul" de care aveam parte era unul ostil... si mergeam cu placere la Forex. La un moment dat...erau printre suporterii Steagului, citiva care credeau ca ne plateste Tucunel. De altfel...la un meci a si aparut un banner "ziaristi fara caracter, cumparati de o echipa de cartier". Nu m-am suparat, pt simplu motiv ca nu ma simt "cumparata" de NIMENI. M-am "oferit" gratis celor pe care i-am simtit ca SIMT si ei, cam ce simt eu...pe Tineretului...de ceva vreme. Si nu mai folosesc ghilimele, pt ca stiu ca discut cu niste oameni inteligenti, care nu vor da alta "tenta" explicatiei mele.

    Stii ce m-a amuzat acum ceva timp. Citiva dintre "ultrasi" au avut ocazia sa ma cunosca si personal si mi-au recunoscut ca nu au crezut ca eu sint ACEA Melania, despre care se spunea ca e cu Forexul si ca uraste Steagu...si multe altele. Eu stiam si stiu cum sint. EI nu stiau.

    Voi vedea cum fac, pentru a scrie ceva in ziar despre dorinta voastra de a avea un imn. Pina acum, sa zicem ca nu merita "investitia", pt ca la meci veneau maxim 1000 de oameni. Dar acuuuuum. :)

    Aaaa...pe Ioan Bara l-am cunoscut si eu. Pacat! Numai el stie ce a avut de a ales ce a ales...

    RăspundețiȘtergere
  11. Din cate mi s-a spus trupa "Aia" a solicitat doar sa cante in deschiderea unui meci si, la acel joc, sa fie invitate foste mari glorii stegare. Dar e posibil ca informatiile mele sa fie eronate.

    Forex! Hmmm, o amintire urata, un cosmar, sper sa ramana in ligile inferioare sau sa se desfiinteze! Doua motive:
    1. Au desfiintat un club de traditie si au ocupat (abuziv, as zice eu, chit ca se pare ca fost o tranzactie legala) stadionul fostului IAR, devenit Tractorul. Eu am jucat tenis de masa ca junior la Tractorul, am fost acolo coleg, printre altii, cu Calin Moldovan, ultimul antrenor al clubului lui Tucunel.
    2. Pe langa faptul ca si-au batut joc de soarta Tractorului (ma rog, nu e olteanul singurul vinovat), au incercat sa devina clubul-fanion al orasului, la Forex au fost cooptati foste embleme stegare (Harlab, G. Stan samd), au fost adusi jucatori crescuti in curtea noastra si invatati sa muste mana care i-a hranit. Prefer sa nu dau numele nesimtitilor care, dupa acel 0-0 de pe "Tineretului" care ne-a facut sa mai stam inca 2 ani in liga a doua, au scandat in fata tribunei a II-a "Noi suntem brasovenii". Probabil atunci in echipa de trista amintire erau mai multi sportivi originari din Brasov decat la noi. Dar Gabi Stan, Adrian Harlab sunt nascuti in Brasov? Lupii moralisti... Sa nu mai amintim de Nicolae Proca, Ioan Batacliu, Hans (Ioan) Kramer si atatia alti fosti jucatori care au reprezentat cu cinste culorile galben-negre...
    Cam atat pentru astazi, o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nuuuuu...nu simti asa. Nu e bine. Crede-ma pe cuvint, Forex nu a vrut NICIODATA sa devina echipa FANION. Nicolae Tucunel era constient ca nu putea face uitata o traditie, promovind. Altele au fost "problemele" acolo. El a vrut o asociere cu FC Brasov, dar...nu din vina lui nu s-a facut. Stii cum e? Doua sabii in aceeasi teaca? Cam greu, nu?

    Serios...asta ma doare uneori, ca la oamenii din tribuna ajung uneori informatii eronate. Noi am discutat MUUUULT timp cu Tucunel si stim foarte cum gindeste si ce simte.Mereu intreaba "Steagu ce a facut? A batut? Bravo lor...o sa promoveze si asa si trebuie". Nu e un om pe care sa il poti acuza ca una simte si alta spune. Poate iti cer mult, dar...crede macar PUTIN din ce iti spun. Uite...gindeste altfel. La cum sint eu...chiar crezi ca avea cum sa "imi placa" un om...altfel decit noi? Ma refer la caracter.

    Stii...acum ceva timp, vorbeam cu Radu, un cititor care mai lasa comentarii pe site-ul ziarului. Si...am reusit sa il conving ca uneori nu totul e asa cum pare. Am reusit, in mare. Sper sa fie la fel si cu tine...cu voi...OFFFF!!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. PS: NU te mai corecta. Chiar TU ai spus ca nu ne corectam daca gresim. Asta e, tastam in viteza. Crede-ma....cred ca parerea e facuta in ceea ce priveste "cit si cum gindim/scriem"...:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Uite, vezi...si eu am scris gresit "crede-ma....CRED". O repetitie..:))))

    RăspundețiȘtergere
  15. Ovidiu...merg la somn acum. Dar...fii convins ca voi raspunde miine, daca mai scrii ceva. Noapte buna si tie! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma bucur ca usor-usor incepe sa se discute pe blogul tau. Ovidiu, din Finlanda, ca sa nu se faca nici o confuzie mi-am modificat eu numele :))) si acum apar ca Ovidiu Munteanu.

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  17. Hehe...dragut din partea ta ca ai facut asta. Daca erati angrenati amindoi in aceeasi discutie, cum sint sigura ca se va intimpla la un moment dat, era greu sa ne dam seama care din voi a "vorbit". Deci...el e Ovidiu, tu esti Ovidiu Munteanu. Gata...acum stiu. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. ;)) pai daca nu dormeam aseara, sigur eram si eu cu voi la discutii. Data viitoare sper sa particip si eu, si incet-incet sa participe cat mai multi. Legat de imn, am vazut si eu versurile melodiei care ar trebui sa o cante trupa AIA, mi se par foarte frumoase. Membrii trupei AIA sunt originari din Sacele, si canta destul de des prin pub-urile din oras.

    RăspundețiȘtergere
  19. Parerea mea e ca, pina la urma...nici nu are importanta cine anume cinta imnul, daca suna bine. Nu e musai sa se dea o caruta de bani pentru asta. Important e rezultatul final.O sa intreb pe la club ce s-a intimplat cu imnul. Desi...cred ca acum oamenii de acolo au alte probleme mult mai importante. Si...nu o spun cu ironie. IN acest moment, chiar sint mai importante decit imnul. Din pacate...:(

    RăspundețiȘtergere
  20. La ce te gandesti cand spui ca "au alte probleme mai importante"?

    RăspundețiȘtergere
  21. La problemele care sint la club, si despre care s-a mai scris. Plata salariilor, contractelor si nu in ultimul rind la...zvonul ca Razvan ar prelua Naţionala. :( Iti dai seama ca...prea linistiti nu pot sta nici oamenii de la club, in asemenea conditii.

    RăspundețiȘtergere
  22. eu ma gandeam doar la zvonul cu Razvan la Nationala. Citisem si de problemele cu plata salariilor, dar am crezut ca este doar o campania anti-Brasov dusa de mass-media din capitala.

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu sint problemele expuse de presa centrala, dar...sint ceva probleme, asta e adevarul. Cu siguranta insa se vor rezolva, si e bine totusi ca nu sint atit de grave ca pe la alte echipe. Despre Razvan....totul e posibil.

    RăspundețiȘtergere
  24. Melania, cu Forex ramane cum am stabilit. Eu l-am ascultat pe Harlab la fostul TotalSport FM cand a spus (citatul este aproximativ) ca la Brasov microbistii tineri sunt alaturi de Forex, ca incet-incet li se vor alatura si "conservatorii" si ca Forex vrea sa devina clubul de fotbal numarul 1 din oras. Nu cred ca ar fi vorbit fara sa ii fi cerut permisiunea stapanului.

    Apropo, ce te face sa crezi ca Tucunel e un om sincer? Daca ar fi vrut cu adevarat promovarea Steagului, se punea de un blat la acel meci terminat 0-0. S-au vazut blaturi si la case mai mari, sa nu ne ascundem dupa un deget. In anii '70, cand s-a promovat dupa 5 ani de "B", pentru indeplinirea obiectivului s-au format FCM-ul, aducandu-se jucatori de la Tractorul, ICIM si Nitramonia. Atunci au venit Benta, Balazs si multi altii. In anii '90 s-a reusit o alta promovare urmarind modelul aplicat cu 20 de ani inainte, la Steagu' au fost adusi cei mai buni jucatori din judet, Daniel Isaila de la Tractorul fiind doar un exemplu. Nu, in megalomania lui, acest pesedist chiar a vrut sa-i dea la gioale lui Neculaie. Din fericire pentru noi, nu are puterea financiara a lui Nico. Asa cum la Cluj au devenit mari suporteri oameni care nici nu stiau acum 5-6 ani unde e stadionul CFR-ului, la fel s-ar fi gasit si la noi destui indivizi cu IQ-ul mai mic decat numarul de la pantof care ar fi devenit "padurari". Printre ei si fosti stegari, sa nu ne facem iluzii ca nu am avea si noi cozi de topor. Daca aud ca acest club se va desfiinta, o tin tot intr-un chef o luna!

    RăspundețiȘtergere
  25. Ovidiu Munteanu, tu te-ai inscris inaintea mea aici, eu am postat inaintea ta. Se spune ca intotdeauna cel mai destept cedeaza, 1-0 pt. tine:)

    RăspundețiȘtergere
  26. Avem un nou articol semnat Melania Gavrila la MEX, despre meciul de la Vaslui. Melania, esti pe drumul de costise, ai ajuns deja la stadion sau n-ai facut deplasarea?

    RăspundețiȘtergere
  27. Eeeee, Ovidiu, nu imi place ca gindesti asa.:( Mai ales ca NU asa au stat lucrurile de fapt.

    TOTI fostii stegari care au ajuns sa lucreze la Forex au fost incintati in primul rind de felul in care sint tratati acolo. O avea si Tucunel pacatele lui, stiute sau nestiute, insa un lucru imi este clar: este un om de caracter. Am avut timp sa il cunosc (atit cit am putut) 4 ani. Deci...pot veni cu argumente.

    Despre ce a spus Hirlab...sincer, nu cred ca ii impunea Tucunel ce sa spuna. Ba dimpotriva...

    Spui ca Tucunel a vrut sa ii dea la gioale lui Neculaie. Sincer, nu cred. Am mai spus-o si aseara, o spun din nou. Tucunel s-a dus la Neculaie sa se asocieze si din doua echipe de B sa faca una puternica. Aveau baza de la Tractorul pe care Tucunel o punea la dispozitie pt antrenamente, ceea ce era extraordinar, sa nu mai fie nevoiti sa se plimbe pina la ICIM unde nu sint dusuri. Neculaie a fost de acord cu asta dar la modul "tu vii cu echipa, dar eu conduc clubul", fara a-i da macar sansa la a avea o mica parere. E clar ca nu a acceptat acest lucru, la cum s-a pus problema.

    Crede-ma...il apreciez pe Neculaie pentru TOT ce a facut in Brasov in general si in sport in special, insa cu un om ca Tucunel linga el...ar fi fost mai bine, pentru ECHIPA in primul rind. Nu pot spune mai multe, pt ca ar suna urit si nu e genul meu sa ma leg de "chestii personale". Spun doar atit, Neculaie este mult prea mindru si din motivul asta si-a atras si o multime de antipatii in oras. Cu un Tucunel care stie sa isi atraga oamenii de partea lui...ar fi fost altfel.

    Ar fi frumos sa poti trece de antipatii si sa judeci SITUATIA, nu si oamenii implicati in ea. Si nu o spun cu rautate.

    Aaaaa...atunci la meciul cu Urziceniul pt promovare....Tucunel a recunoscut ca a gresit si ca a fost naiv, crezind in echipa lui. Sztim cu totii ce s-a intimplat si cam ce atitudine au avut UNII jucatori.

    RăspundețiȘtergere
  28. Ovidiu....avancronica e scrisa de ieri, pt ziarul de azi. Si nu, nu am mers la meci, este acolo colegul meu, Adi Marica. :)El e cu deplasarile.

    RăspundețiȘtergere
  29. Eram in vacanta in Spania, in iunie 2006. Erau si Europenele din Portugalia in acea perioada, imi amintesc perfect. Ziua in care Forex a pierdut in fata Unirii Urziceni a fost cea mai frumoasa zi a mea pe Costa Brava! Si nu e vorba neaparat de capra vecinului, imi erau foarte simpatice Tractorul, ICIM, ba uneori ajungeam si pe tapsanul de la Uzina 2 sa-i vad pe Carpati, am fost si pe Metrom, chiar si la meciuri din a patra liga (Aripile, Postavarul)...

    Nu sunt avocatul lui Nico, nu m-a platit sa-l ridic in slavi. Dar el s-a implicat financiar si nu numai la clubul al carui suporter sunt! Pe cand pesedistul (asta nu e neaparat injuratura:) ) a cumparat de doua ori locuri pentru clubul lui fantoma, in loc s-o ia de jos, sa promoveze pe teren.

    Comentam aici meciul de la Vaslui sau deschizi un nou subiect? Apropo, fain job are Adi Marica, pe bune!

    RăspundețiȘtergere
  30. Ovidiu...si eu il apreciez pe Neculaie, si am spus-o deja de doua ori, cred. Alta era discutia. Sint injsa convinsa de un lucru, oricit de "incapatinat" ai fi in a-ti sustine parerea despre "pesedistul" de Tucunel, cum spui tu...sint convinsa ca ti-ai schimba parerea daca ai discuta cu el. Daaaaaa, stiuuuu, ma vei contrazice. Sau vei spune ca tu nu discuti cu...pesedisti. Dar stii ceva? Si el stie ca a gresit alegind acel partid. :D

    Legat de meciul de la Vaslui....probabil ca voi posta mai pe seara (inca nu stiu unde vad meciul, si in cit timp ajung apoi acasa) macar citeva rinduri despre ce a fost si cum am simtit eu acel meci. Si...vom putea "comenta" si asta.

    PS: Inversunat mai esti....:) Dar...e de bine. Cred...sper...

    RăspundețiȘtergere
  31. Ovidiu, nu e faza ca cel mai destept cedeaza sau alte lucruri de genul asta. Nici nu conteaza cine s-a inscris primul sau cine a comentat primul. Faptul ca am umblat pe la setari sa apar cu numele de Ovidiu Munteanu s-a datorat faptului ca nu am vrut sa se faca nicio confuzie. Atat.

    Legat de clubul Forex nu comentez prea multe. Au fost niste orgolii locale mult prea mari, din pacate. E bine ca pana la urma Steagu' a reusit promovarea si face onoare orasului Brasov, de alfel asa cum a facut-o mereu. Pacat ca acum nu mai avem nici o echipa din judetul Brasov in esalonul secund; Forex s-a desfintat, Precizia Sacele a retrogradat, apoi s-a desfinatat. Este pacat.

    RăspundețiȘtergere
  32. Legat de meciul de la Vaslui, va fi un meci foarte greu, cu putin noroc putem pleca cu punct(e) de acolo.

    RăspundețiȘtergere
  33. Ovidiu M., asa e....PREA multe orgolii locale, inutile as zice eu.
    Despre meci...clar nu e unul usor, dar nici imposibil de cistgat. Om vedea. Le tinem pumnii oricum....

    RăspundețiȘtergere
  34. Ovidiu M., tu esti un tip de un bun-simt desavarsit! Si nu fac complimente ieftine, te rog frumos sa ma crezi. Vorbesti frumos, la obiect, te-am vazut la acea emisiune in care ai reprezentat site-ul fcbrasovfans.ro, te implici la site-ul mentionat, chiar ma bucur ca reusesti sa-ti faci timp si pentru acel site la care, din pacate, eu ma implic prea putin excluzand partea financiara. E bine pentru noi, stegarii, ca exista oameni ca tine si Alex!

    Eu in iunie voi ajunge iar in tara, de data asta sper sa-mi fac timp pentru a sta la un pahar de vorba cu oameni pe care de multisor mi-am propus sa-i cunosc si "pe real".

    Orgolii locale spuneti. E posibil sa aveti dreptate intr-o anumita masura. Cunosc foarte bine fotbalul englez, Ryanair si Easyjet zboara cu avioanele pline de fani de fotbal in weekend-uri din Finlanda spre Anglia. In decembrie 2006 am fost la Liverpool, atunci am vazut pe Goodison Park meciul Everton FC - Chelsea (2-3). Stiati ca in orasul de pe Mersey mai bine de 75% dintre fani sunt alaturi de "caramele", nu de "cormorani"? Desi Liverpool FC a avut rezultate mult mai bune decat concitadina, iar despartirea s-a intamplat acum peste 100 de ani, pentru scousers traditia conteaza! Asa ar trebui sa fie peste tot, inclusiv in tarisoara noastra.

    RăspundețiȘtergere
  35. Ovidiu, sper ca iti pot spune asa, iti multumesc pentru complimente.

    1-0 scorul la pauza in meciul de la Vaslui. Sper ca baietii sa gestioneze bine avantajul, sa nu patim ca la Ploiesti, Iasi, Constanta, Galati, acolo unde desi am condus, am fost egalati, sau chiar invinsi.

    RăspundețiȘtergere
  36. Ovidiu are dreptate, Ovidiu M.! Chiar esti un tip de treaba. :)
    Legat de meci....sa tinem pumnii si in reproza a doua. :)

    RăspundețiȘtergere
  37. VICTORIE :X Bravo echipei si lui Surdu, desi iar a ratat destul. Meci bun si pt Stelea.

    RăspundețiȘtergere
  38. Cam da, Surdu a ratat iar mult, dar nu putem sa nu remarcam ca alearga ca nebunul. Cred ca alearga cel mai mult, si de ajunge cam epuizat in fata portii. Daaaar...a fost victorie si e tot ce conteaza. Voi scrie mai incolo ceva si de meci.

    RăspundețiȘtergere
  39. Normal, Surdu alerga foarte mult, ajuta la constructia fazelor si, cum am mai spus-o, poate ii lipseste putin concentrarea in fata portii. Important e ca FC Brasov este o echipa, in adevaratul sens al cuvantului, fara individualitati.

    RăspundețiȘtergere
  40. Offfff....am zis ca scriu ceva despre meci, si uite ca nu am mai apucat. Sint la televizor de la 20.30, imediat dupa cutremur. Ne-au capiat astia, de nu mai inteleg nimic. Si sincer...sint cam speriata. De cutremur chiar ma tem. :(((( Pe de-o parte ii cred pe specialisti, care spun ca genul acesta de cutremure, nu are replici, dar...nu am cum sa nu ma gindesc. Daaa....sint fricoasa. :))))

    RăspundețiȘtergere
  41. Si eu m-am speriat putin la cutremur, nu stiam de ce se misca biroul si monitorul :( dar acum a trecut. Oricum, regiunea noastra e mai ferita totusi, fata de alte zone. :(

    RăspundețiȘtergere
  42. Da, stiu ca sintem feriti, dar...ma dispera astia cu talk-show-urile care nu fac altceva decit sa induca EI uneori starea de panica, desi culmea, ne cer sa fim linistiti. :))

    Eu nu am simtit, tocmai ma ridicasem sa ies din camera. Daca stateam jos, se simtea. Deci...pe moment nu m-am speriat, insa apoi...mi-au transmis starea de teama, astia de la TV. UF!!!

    Aaaa...au dat imagini de la Vaslui, cu conferinta lui Viorel Moldovan, care avea loc exact in timpul cutremurului. :)) Si a zis "E cutremur? Cind pierde Vasluiul e cutrem din toate punctele de vedere". :D Probabil, Razvan terminase conferinta, pt ca fiind oaspete, merge primul la conferinta.

    RăspundețiȘtergere
  43. Clar...pai astia de la TV altceva nu stiu sa faca :(( s-au molipsit de la OTV, numai acolo mai era acum ceva timp un "mare" prezicator care spunea ca de Pasti va fi un mare cutremur si va fi sfarsitul lumii. Acum vad ca la toate televiziunile apar tot felul de oameni sa explice ce s-a intamplat si sa bage frica in oameni. Totul pt rating. :-<

    Eu n-am vazut conferinta de presa de la Vaslui, dar sigur a fost cutremur acolo...daca Porumboiu a acuzat iar arbitrajul...:))) desi a recunoscut ca echipa lui nu a facut unul dintre cele mai bune meciuri. Eu ma asteptam ca arbitrul Berbecaru sa ne dea penalty, apoi sa-si schimbe decizia.

    RăspundețiȘtergere
  44. Fii convins ca vor aparea o multime de "specialisti" pe la toate televiziunile. Mai bine nu ne uitam.

    Nu au dat conferinta de la Vaslui in direct. Au dat pe Realitatea o stire scurta, dar in timpul emisiunii despre....CUTREMUR. :))

    RăspundețiȘtergere
  45. Pai in seara asta, chiar si maine doar despre cutremur se va vorbi, care s-a resimtit si in Bulgaria si Rep. Moldova. Posibil sa trimita vreun corespondent in tarile sus mentionate sa vada reactiile oamenilor de acolo, cu privire la acest eveniment.

    Dar sa mai revenim si la fotbal. :) La meciul de la Vaslui, Tavi Abrudan l-a avut drept adversar direct pe Temwanjera, nimic deosebit pana aici, doar ca in urma cu cateva luni, atunci cand realizam un interviucu Abrudan, mi-a marturisit ca Temwanjera e atacantul care ii pune(i-a pus in meciurile anterioare) cele mai multe probleme, fiind foarte puternic si destul de rapid.
    Eu cred ca in seara asta, Abrudan s-a descurcat destul de bine in aparare, facandu-i fata cu brio atacantului originar din Zimbabwe.

    RăspundețiȘtergere
  46. Asa e, s/a descurcat bine. Mie imi place Abrudan, e un baiat serios care isi face treaba cum stie mai bine.

    Offf...uitindu-ma pe clasament...m-apuca nervii ca am pierdut 2p cu Craiova. Ca sa nu mai amintesc de altele pierdute tot asa...total aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  47. Am pierdut destul puncte aiurea, din pacate, insa sa privim si partea buna a lucrurilor. Desi suntem o nou-promovata am reusit sa le punem probleme multor echipe, iar o calificare in Europa League ar fi un lucru extraordinar. Eu sunt sigur ca baietii au acumulat destula experienta in meciurile din acest campionat, cel putin in cele in care au piedut puncte aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  48. CORECT, si eu sint de aceeasi parere, ca pt o nou-promovata am facut lucru extraordinar. Dar sa vedem ce se intimpla la finalul campionatului. Eu sper sa nu se intimple nimic rau.

    RăspundețiȘtergere
  49. Eu sunt sigur ca indiferent de pozitia din clasament de la sfarsitul campionatului, in sezonul viitor FC Btasov va pune mari probleme echipelor mari, luptandu-se pentru unul din primele 5-6 locuri, insa cu o singura conditie: sa ramana Razvan Lucescu.

    RăspundețiȘtergere