luni, 31 mai 2010

Mai multe dovezi...:)

Inca de la incalzire am luat lucrurile in serios, nu? :)))


Cuni...concentrat la maxim...


Adica...CE? Va imaginati ca puteam incepe altfel, fara sa ne salutam adversarii???


Ultimele indicatii...:))


Eeee...ce ziceti de "banca" noastra??? :)


O mai fi mult??? Nu de alta, dar...noi ne gindim deja la sucul si berea de dupa meci...:))


Si acum...surpriza lui Cuni pentru voi. Si-a dezvaluit identitatea. Deci...el este cel "real", cel din poza aceasta...:))

PS: Ioana....multumim din suflet ca ne-ai facut vedete, da??? :)

202 comentarii:

  1. Ioana MULTUMIMMMMM!!!Mii de pupici!!!! Sint bestiale, si comentariile dementiale!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihi...da, Vio...conteaza sa avem si fotograf, ca sa avem si dovezi. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai da... am plecat la "lupta" ca antrenor si am ajuns fotograf.....ironia sortii.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-i nimic, e perfect asa...astea ies misto, neplanificate...

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai Ioana...din punctul meu de vedere....si nu numai al meu, stii cum au stat lucrurile, jucatoarea si antrenorul. :)) La noi toata lumea e capitan, antrenor, jucator...fiecare ce vrea sa fie...:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai dreptate Vio,a iesit totul nemaipomenit pentru ca nu am planificat nimic....asa se intimpla intotdeauna....

    RăspundețiȘtergere
  7. Va foarte multumesc ca m-ati luat si pe mine sa joc cu voi. Chiar daca n-am dat nici un gol mi-a facut placere sa joc pt voi. Cel mai important a fost ca ne-am distrat si am jucat si handbal. Ma rog, o parte din adversari si cel putin unul din arbirii s-au luat putin cam in serios, dar nu mai conteaza.
    Cei de la Fagaras prob s-au panicat ca pot pierde meciul si a apelat la artilerie mai grea.
    Oricum meciul jucat mi-a prins foarte bine, dovada ca am reusit un meci foarte bun (pt standardele mele) in finala mica :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Dinu, nu te-am vazut in finala mica. Ma bucur ca ai avut sansa sa te incalzesti cu noi si ca asta s-a vazut la meciul tau... :). Mai adaug o bere la "datorie" dar pe asta sa o dai cand iesim la gratar:)), ca doar de la asta a plecat totul =))

    RăspundețiȘtergere
  9. Dinu...esti oricind binevenit sa joci impreuna cu noi. nu te-am vazut nici eu in finala mica, pt ca noi eram "la sucul/berea/inghetata" de dupa. :)) Acum chiar ma oftic...mi-ar fi placut sa te vad in teren, mai ales daca ai jucat si bine. Off...las’ ca te vedem toti data viitoare.

    Miha...daca tot se aduna mai multe beri la datoria pe care Dinu o are catre tine, le imparti cu lumea, nu-i asa? :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu numai ca impart berile alea dar le dau de tot! Se inscrie cineva pentru ele?

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu clar NU!!! Dar stai ca nu sint baietii aici...:)) Nu cred ca trebuie sa iti faci griji ca ramii cu ele.

    Vio...tu unde esti? Se imparte bere, macar una opreste si tu, nu?

    RăspundețiȘtergere
  12. daaaaa
    Sint aici, dar joc si remy...de plictiseala. Evident ca eu sint prima inscrisa pt berile lui Miha....abia astept gretarul.....si revederea cu baietii!!! Cine a cistigat finala????

    RăspundețiȘtergere
  13. melania,am mai trimis un maill cu imagini din partea lui Cuni....

    RăspundețiȘtergere
  14. Recunosc ca ii daorez niste beri lui Miha, dar sa vedem in ce conditii pot fi transmise unor terti :p.
    Imi pare rau ca n-am putut merge cu voi la bere, dar trebuia sa joc pt echipa mea de baza :).
    La noi au jucat si 2 fete (apar in prima poza cu fata, in prim plan) care pareau handbaliste in toata regula, si din care unu mi se parea cunoscuta. Din pacate n-am memorie vizuala (n-am memorie mai deloc de fapt) :(

    RăspundețiȘtergere
  15. Daaaa, ne-ai "ratat" de data asta, rares. Data viitoare sa fii acolo, in teren...pai, se poate? :))

    Dinu....neaaaaah...ti se paaaaaare. Te inseala memoria. :P :))))

    RăspundețiȘtergere
  16. Ioana...am primit poza, dar stai sa incerc sa o pun tot aici, unde sint pozele acestea. Sper sa si reusesc. :)

    Si DAAA...asta e Cuni cel real, l-am recunoscut si eu. :)))

    RăspundețiȘtergere
  17. Melania draga, mi se parea aiurea sa nu recunosti o asemenea valoare!!!!......pe ADEVARATUL si UNICUL ....Cuni!!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ioana....dar vad ca are mobilitate nu gluma. Eu una nu pot sari in halul ala...:))

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu as putea incerca, dar mi-e ca ma rup in doua la partle sensibile.

    Meli, dupa cum am zis n-am memorie vizuala, si nici n-am vazut Rulmentul in format nou decat de vreo 2 ori (ce alte surse decat Rom Cri si Rulmentul mai exista in Brasov) dar as putea jura ca pe una din ele o stiu de acolo :).
    La fel de vreo 2 din baietii am auzit ulterior ca erau de la cri cri :).
    Oricum m-am distrat pe cinste si sper sa mai primesc invitatii sa joc pt voi. Nu ca as fi cine stie ce handbalist, dar macar promit sa alerg pana cad jos si fac buff.

    RăspundețiȘtergere
  20. Dinu...stii tu ceva-ceva, dar hai sa o lasam asa. :)) A fost o surpriza placuta pentru toata lumea.

    Si da, ne-am distrat. Si da...repet...poti veni oricind sa ni te alaturi, indiferent de motivul pentru care noi ne adunam. :))

    cit despre incercatul de a-l imita pe "Cuni"...mai bine nu risca. Nu se stie niciodata. El se antreneaza de ani de zile sa faca schema aia. :)))

    RăspundețiȘtergere
  21. Pfoa...deci nu-mi vine sa cred ce-am pierdut :( Mi-as fi dorit sa fiu si eu la sala cu voi, daca nu eram plecat si putin bolnav. Pe bune, mai ales ca n-am mai jucat handbal de ceva timp...:(

    RăspundețiȘtergere
  22. Pai nici n-am de gand sa incerc, instinctul de conservare zice pas :p

    Meli, nu trebuie decat sa ma anuntati cu cateva zile inainte si vin :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Pai staaaai...ca noi sintem inca la stadiul de idee. Daaaaaar....daca mai aveti nevoie de un meci "la oha" la turneul urmator...noi ne bagam. :)) Mai multe meciuri nu rezist.Si acum vorbesc in numele meu. :)) Colegii mei de echipa ma vor certa..

    RăspundețiȘtergere
  24. Ovidiu...a fost SUPEEEER fain. Dar lasa ca data viitoare stabilim si noi din timp. Asta a picat asa...super brusc. In citeva ore ne-am trezit "handbalisti". :)))

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu mai bine ne "antrenam" noi inainte? Sistemul de antrenament l-a schitzat deja Puiu: la o bere, cu o minge pusa in mijlocul mesei, ca sa se vada macar asa ca e vorba de handbal :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Da, corect...pai in felul asta...vom fi cea mai antrenata echipa. baietii cu berea, noi cu inghetata si sucul (VIooo...nu ma certa, ai voie bere daca vrei)....punem la punct scheme de joc, etc, etc...

    Da...cu asta sint de acord. Ne-am putea antrena chiar si la un gratar, cu mingea dupa noi. :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Uraaaa!!! a zis Meli de un gratar fara sa adauge si toate conditiile (nu prea cald, nici prea frig, iarba verde dar nu uda, nu ganganii dar nici prea arid etc ):D

    RăspundețiȘtergere
  28. .... hhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...ma duc sa mananc cat mai pot ca ma doare burta de atat ras...hhhiiiiiiiiii....vorbim mai incolo putin....ce sa mai suntem o gasca nebuna rau....hiiii

    RăspundețiȘtergere
  29. Cuni...nu mai spune de mincare ca mi se face o foaaaaame. :(((( dar plec si eu de aici si gata, merg sa maninc si eu, na. :))

    RăspundețiȘtergere
  30. ... am venit, ce mai hai sa facem prezenta: care esti pe receptie? ...am sa va dau o veste mareeeeee :))...

    RăspundețiȘtergere
  31. eu! voi fi aici peste 30 minute! vorbaretilor....

    RăspundețiȘtergere
  32. .... cam tarziu, cam tarziu da asta este...mai nasol cu Melania care a plecat la masa acum o ora si probabil ca mai mananca si acuma pentru ca vaz ca nu aparu inca... cred ca luat lucrurile prea in serios si a inceput deja antrenamentele cu pauza de masa:)

    RăspundețiȘtergere
  33. pai hai iesi cu vestea ca pe urma ma inscriu eu la cuvant (ca am de recuperat)....

    RăspundețiȘtergere
  34. ...pai fi antena ca e secret da eu tie ti-o spun: ma aflu intr-o mare dilema m-a sunat Gatu sa ma puna antrenor de portari la lotul national de fete!!?? ca cica asa ,, tucahara ''nu a vazut in viata lui si eu nu stiu ce sa fac :))))))

    RăspundețiȘtergere
  35. Hehe...staaaati mai baieti, ca acum am intrat pe usa. Nu am apucat nici sa ma schimb de haine, darmite sa mai si maninc.

    Cuni...eu spun sa accepti, sa avem si noi o pila la federatie. :D

    RăspundețiȘtergere
  36. Deci raminem cu vorbitul aici, la ultima postare, da? Ca sa nu ne incurcam iar...

    RăspundețiȘtergere
  37. ..pai nu asa e regula: ca ramanem mereu la ultima , da nu o uitam nici pe prima ..:))

    RăspundețiȘtergere
  38. Cuni dute nu mai sta pe ganduri! Abia astept sa jucam un amical cu nationala! Ii lasam pe ei sa castige ca sa capete incredere in ei!

    RăspundețiȘtergere
  39. Gratarul il putem condimenta cu pase prin surprindere date cu mingea de handbal. Cine scapa mingea 10 flotari pt baieti si 10 genoflexiuni pt fete.

    RăspundețiȘtergere
  40. ... oricum Dinu e ,, criminal ''cica ,, Din pacate n-am memorie vizuala (n-am memorie mai deloc de fapt) :( '' .... hihihi..pai bine mai Dinule vezi tocmai daia am transmis poza mea din timpul meciului ca sa fiu sigur ca o sa ma ti minte toata viata..::)))...si oricum ai un intinct de conservare foarte, foarte bun pentru ca, in poza nu se vede bine,a fost fimat prea de sus, dar... dar in partea de jos cineva aduna cu farasul partile mele sensibile, adica alea unde iti este tie frica ca te rupi... bun instinct:)) ..de daca il aveam si eu!!!??? :)))

    RăspundețiȘtergere
  41. Cuni...eu am vrut sa spun, dar m-am facut ca nu vad ce directie ia mingea aia. :)) Ce sa te intreb? Dar uite ca a spart Dinu gheata cu subiectul...:))

    RăspundețiȘtergere
  42. Dinu...pai eu sper sa nu ne propunem inca o data GRATAR...si sa ne trezim ca cine stie ce facem. Nu de alta, dar ne-am mai propus gratar si a iesit meci de handbal. dar sa stii ca noi nu am uitat ca Miha a spus sa nu te credem 100% ca daca spui ca vii, chiar vii. Vezi poate ne amagesti...:)

    RăspundețiȘtergere
  43. Pai nu uitam niciuna Cuni! Asa mult ati vorbit incat deja ma dor degetele!

    Vio sa stii ca toata lumea este surprinsa cand ne cunoaste! Asa suntem noi "cuceritori"! Si de azi esti suporterul nr 1 al echipei de handbal feminin "Rulmentul". La prima intalnire dai extemporal: palmares, jucatoare, istoria clubului etc. Sa nu o intrebi pe Melania de culorile clubului ca ea are o problema cu culorile: de exemplu la ALB ea zice GALBEN-NEGRU!

    Miha sa stii ca am vrut sa zic decan de varsta dar suna prea protocolar. Asa am preferat un termen mai tineresc. Am o inbunatatire la antrenament. Cand ne intalnim ne asezam la doua mese. Si pasam intre noi. Bine se transforma succesiva in circulara dar deja astea sunt amanunte!

    Dinu tu oricum trebuie sa vii la Brasov ca sa redistribui berea pe care i-o datorezi Mihaelei-Mingea! Si cand vii iti improspatam si memoria! Sa nu-ti faci griji asa se intampla de la o varsta incolo. Cu timpul te obisnuiesti!

    Melania, tara te vrea capitan asa ca esti capitan! Nu mai fa atatea mofturi! Si daca adversarilor le este frica sa joace cu noi, nu este nici o problema ne creem propria liga!

    Fotograful sa traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  44. ... e se cunoaste cine are ochiul format, adica de handbalist...anticipeaza imediat unde se indreapta mingea..:)) si in felul acesta scapa de multe, multe necazuri..:))

    RăspundețiȘtergere
  45. ....oricum eu am constiinta impacata ca v-am avertizat precum ca nu puteti voi sa bagati cate pot eu sa primesc...:))

    RăspundețiȘtergere
  46. Da...si cu ochiul format ramine, si cu dureri de "detoate" cuim se zice. :)) Vezi...daca nu aveam doiar ochiul format....acum EU eram cea pe care o "iubeati" voi asa tare si care va era atiiiit de "simpatica". :)))

    RăspundețiȘtergere
  47. Pai Cuni poarta aia e destul de mica....sau nu?!

    RăspundețiȘtergere
  48. Cuni...eu am ramas oricum marcata ca arbitrii mi-au furat un gol. Am dat si eu un amarit de gol...si pe-ala mi l-au luat. Huoooo.....

    Vio...mai bine te lasam sa sari la gitul lor si sa ii certi. Mi-am amintit ca marcaaaaasem si eu...:(((((

    RăspundețiȘtergere
  49. Daaaa..las’ ca stiu eu...il puneti capitan pe ala mai slab si neajutorat, ca sa ii dati incredere, nu? :((( Nu ma mai joc cu voi.

    RăspundețiȘtergere
  50. Precizare...pt Puiu!!!! Demult sint suporterul echipei Rulmentul...doar ca nu ma aratam....nu pt sa iti povestesc cum traiam meciurile din cupele europene, meciurile cu oltchimul...ce mai...meciurile cind Mariana era antrenoare....insa asa cum am mai spus, m-am cam dat la fund dupa ce am capatat al doilea job. Dar revin in forta!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  51. .... stai linistita Melania si foloseste timpul prezent..:)))..
    ... Puiu sa sti ca, pentru mine poarta aia nu a inesmnat chiar NIMIC...:) adica daca Dinu nu are memorie de nici un fel, eu de ce sa nu am ,, ORBUL GAINILOR'' pentru ca nu numai ca nu am vazut mingea da nici poarta nu mi se arata in vreun fel:)))

    RăspundețiȘtergere
  52. Puiu...eu subscriu la ce a scris Vio. Sincer...ma mir ca nu o auzeai la cit tipa la meciuri. Si NU GLUMESC....:))

    RăspundețiȘtergere
  53. Admiratie pt Cuni!!! Aperi demential, insa zau daca chiar era mai mult decit o poza....adica pasa directa pe pb....nu te mai vedeam asa de bine!!!! Insa ca un portar 100% dedicat portii pe care apara si echipei pt care apara poarta....ce nu meritam noi....echipa????

    RăspundețiȘtergere
  54. Cuni...daca aveam zeita Fortuna pe linga mine...si nu ma lasam de handbal....acum as fi tinjit dupa tricoul de vedeta de la Rulmentul, asta e clar. :)) Dar macar eu eram o "antipatica" simpatica, nu? :))))

    RăspundețiȘtergere
  55. Vio deci iei 10 la extemporal!
    Melania te joci nu te joci esti capitan.
    Aoleu, Meli! Bine ca ai doar ochiul format....

    RăspundețiȘtergere
  56. Aoleu, Vio...crezi tu ca daca ar fi cazul, Cuni ar fi in stare de spiritul ALA de sacrificiu pt echipa? Eu sper ca NUUUU. Cuni, crede-ma...nu meritam....nu te-am lasa sa "suferi" in halul asta. :))

    RăspundețiȘtergere
  57. Despre sarirea la gitul arbitrului care ti-a furat acel gol superb....stai linistita. Sper sa nu il ajunga blestemiele miele.....:)) Si stii ca uneori mai sint si doamna si nu pot sa sar asa la bataie, din prima....si nici din a doua...(cind a dat eliminarea aia care mi s-a parut degeaba).....dar data viitoare.....o sa ma gindesc bine inainte de a decida cit de doamna vreau sa fiu....dar stai!!!!!!!!!!!!!!....sintem pacifisti....lasa Meli....ce daca nu ti-a lasat golul...el sa fie iubit!!!!

    RăspundețiȘtergere
  58. ... Melania gresesti total: pe mine ma vreti portar pentru ca sunt fooooarte bun ( pozele o demonstreaza, ca si ofertele )dar, pentru ca ma mustra CUNOSTIINTA va spun: am facut blat, am tinut cu cei mai slabi, mi-a parut rau de ei pentru ca incepusera sa planga ... na , asta este, am spus-o...:)) desi sunt convins ca voi a-ti intuit lucrul asta...

    RăspundețiȘtergere
  59. Hai ma Meliiiiii....ca ceva imi psune ca Cuni ar fi deviat cu privirea acea minge si nu se intimpla nimik!!!!!! Nu-i asa Cuni? Saritura era pt poza....Cu privirea devia mingea afara din teren.....:))

    RăspundețiȘtergere
  60. ... multumesc Vio ... si ma gandesc ce spuneai daca ma vedeai aparand tot meciul daca numai dupa cinci minute ai reusit sa ma citesti:)))...e da asta este trebuie sa dam o sansa si celor mai tineri.::))))

    RăspundețiȘtergere
  61. Cuni sa stii ca si eu am avut o problema in teren! De cate ori ajungeam pe semicercul advers adversarii se speriua si fugeau (de mancau pamantul) pe semicercul nostru! Neseriosi, eu nu vroiam decat sa-i intreb cat e ceasul...

    RăspundețiȘtergere
  62. Nu imi place cuvintul blat.....Dar daca ai facut-o pentru o cauza asa nobila...cum sa sufere oamenii aceia in halul ala....Peace man, not war!!!!Foarte bine facut....de aia nu am jucat si eu la adevarata mea valoare.....

    RăspundețiȘtergere
  63. Vedeti voi ce spirit de fair play are Cuni? M

    RăspundețiȘtergere
  64. ... corect Melania am spiritul ,, ala '' de echipa mai ales daca stiu cine este cu farasul:)))...
    .... pai da Vio ca numai cu privirea mai pot sa deviez la ora actuala...:))))

    RăspundețiȘtergere
  65. Mai dar noi am fost singura echipa care am jucat doar din pura placere! Ar fi fost culmea sa ne folosim valoarea si cunostiintele noastre despre handbal....Si asa i-am zapacit cu schema 3!

    RăspundețiȘtergere
  66. .... am glumit am tot ce trebuie si pot sa deviez cu ORICE.. PE BUNE NU E VRAJEALA...:))))

    RăspundețiȘtergere
  67. Aoleeeeu....m-ati pus la colt, gata. Vio...tu m-ai pus acolo ca stiai ca imi place, sau CE??? :))

    Si DAAA!!! Noi sintem pacifisti, dar asta pina la a-mi fura mie un gol valabil. :)))) Era UNICUL MEU GOOOL. :(((

    RăspundețiȘtergere
  68. Celebra schema 3...cind aflati care e sa ne ziceti si nua, celor care am stat pe banca pt inceput.....nu de alta dar sa nu parem data viitoare ca nu avem nicio treaba cu handbalul....

    RăspundețiȘtergere
  69. Cuni...eu ce pot sa spun? Te cred pe cuvint...m-ai convins, gata. :))))

    RăspundețiȘtergere
  70. ... Melania lasa ca o sa mai ai ocazii sa incerci si la viitoarele meciuri..:)

    RăspundețiȘtergere
  71. Melania cu ochiul, Cuni cu privirea, Vio cu tipatul, Dinu cu memoria...Vedeti ce dreptate am avut: o singura echipa, un singur vestiar, un singur trup, o singura inima si un suflet mare!
    Melania pentru noi esti golgheterul echipei! Ala ti-a mancat golul din invidie! Melania unicul capitan!

    RăspundețiȘtergere
  72. Vio...schema trei e pentru statul pe terasa cu mingea pe masa...nu pt aplicatul in teren. :))) Dar cred ca ar trebui sa ne convocam mai des ca sa avem si noi mai multe scheme, totusi. :)))

    RăspundețiȘtergere
  73. AOLEEEEU...cu golul ALA mai eram si golgheter??? Dintre noi nu mai inscrisese nimeni? Pai nu, gata...fac scandal. Ma duc sa imi cer golul inapoi. :))))

    Golgheterul echipei cu UN gol marcat. :))))Asta e cea mai tare..

    RăspundețiȘtergere
  74. ...Vio tu chiar crezi ca daca Puiu ne arat schema 3 chiar o sa parem ca avem vreo treaba cu handbalul.. eu cred ca dimpotriva: mai rau intram in ceata,pe cand asa fiecare face ce stie:))))

    RăspundețiȘtergere
  75. Scoteti-o pe Meli de la colt, va rog eu!!!!! Ea pt mine ar sta la colt, a si stat draga de ea la un moment dat, insa gata cu colturile. Propun sa jucam pe terenuri rotunde.....Si Cuni......si eu te cred pe cuvint, nu ar avea cum sa fie altfel cu asa fete minunate linga tine....si aici intra si Ioana si fetele tale....

    RăspundețiȘtergere
  76. Meli, nu mai plange, iti daruiesc eu unicul meu gol de la turneul asta.

    RăspundețiȘtergere
  77. ... ce sa mai tre'sa facem o planificare a cantonamentului si a programului de antrenament...ar trebui sa se implice si Miha-Mingea....:)

    RăspundețiȘtergere
  78. Gata am scos-o pe Meli de la colt si punem arbitrii...toti arbitrii si aia de la fotbal!!!! ii punem pe ei la colt....cum sa fure golul? Si ce sa faca el cu golul, la ce ii trebuie???....ce oameni......

    RăspundețiȘtergere
  79. Normal ca fara mine nu se poate! hmmm... sunt un bun organizator- a se vedea meciul nostru de debut :D

    RăspundețiȘtergere
  80. ... zbangggggg!????....dar oricum cred ca aproape nu mai conteaza...s-ar putea ca Dinu sa aiba o revelatie si sa-i revina si memoria si asa ca oricum...PRICEPI Melania?:))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  81. Da, da Cuni are foarte multa dreptate....

    RăspundețiȘtergere
  82. Eu ma cam adun sa plec de la munci spre casa....dar in max 20 de minute revin...v-am zis eu ca m-ati cucerit....si am sa intru de acasa pe net....eu nu prea stateam acasa pe calculator (si Meli stie), dar cu asa discutii, cu asa prieteni....nu pot sa fac altceva....pupici si vorbim mai tz!!!

    RăspundețiȘtergere
  83. ..... stati otara ca inca imi vibreaza capatana...:))))

    RăspundețiȘtergere
  84. Da, da,. da....vreau golul inapoi.

    Miha...multumesc, dar eu sint capoasa si vreau golul meu inapoi...mai ales ca eram golgheterul echipei cu el. :))

    Maaaama, deci am trecut de faza de antrenament. Acum sarim direct in cantonament. Ce sa inteleg? Ne planificam "concediile" impreuna si ne antrenam de fiecare data cind prindem o masa libera? :))))))

    RăspundețiȘtergere
  85. .... cu ce am gresit....promit sa nu mai fac..:)))))))....asta a fost de pomina si nu se va uita...:))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  86. Vio...ok, te asteptam, Cuminti nu o sa reusim, dar sintem aici, asta e ideea. :)))

    Cuni...NORMAL ca pricep, dar pe Dinu il mai lasam un pic sa "fiarba" si poate cine stie, memoria va reveni suficient cit sa stie ca..................................eu am dat un gol care mi-a fost furaaaaat. :((((

    RăspundețiȘtergere
  87. Maaaama, fratilor...eu am ametit. Hai sa stabilim o regula. Comentam din cinci in cinci minute. Nu de alta, dar eu nu mai stiu cu cine si despre ce voprbesc, nu mai inteleg cine si la CE imi raspunde. Important e ca scriu. :))))

    RăspundețiȘtergere
  88. ...cum mai Melania, ma deceptionezi... pai reia cu atentie pasajele de mai sus si intra in profunzime si ai sa vezi pentru ce ma trece MICTIUNEA ....:)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  89. Miha...vezi ca oamenii au pretentii deja. Nu mai vor DOAR antrenamente, ci direct cantonamente. :)) Asta e buna! :)))

    - Unde pleci?
    - Cum unde? In cantonament cu echipa de handbal....:))))

    RăspundețiȘtergere
  90. Cuni...am priceput din prima, numai ca zau asa...toata lumea vorbeste cu toata lumea...deseori pe subiecte diferite. :))))) Mor de ris!!! Culmea e ca TOTI inteleg ce se scrie. :)))

    RăspundețiȘtergere
  91. ... nu sunt de acord cu comentariul organizat ... cea mai frumoasa este DEZORDINEA ....

    RăspundețiȘtergere
  92. .... cred ca mi-am revenit ...

    RăspundețiȘtergere
  93. Melania uite cu prima ocazie cand ne intalnim iti dau eu golul ala inapoi! El (golul) este inca la sala! A vrut sa-l ia arbitru ala dar i-a fost frica de Vio (ai dreptate Vio ce sa faca cu el) si la pitit dupa tribuna!
    Miha-Mingea normal ca tu esti o organizatoare inascuta asa ca te lasam pe tine sa organizezi urmatorul gratar! Poate tie iti iese! Noi am vrut dar ne-am pricopsit cu un meci de handbal!

    RăspundețiȘtergere
  94. .... da Melania dar noi tre' sa ne facem ca nu stim...:))))

    RăspundețiȘtergere
  95. ...Miha-Mingea la gratar tot pe post de portar trebuie sa stau? :)). ia vezi poate mai exista si altceva in organigrama...

    RăspundețiȘtergere
  96. La gratar e la liber. Fiecare joaca ce vrea, e fara goluri, numai cu goale. Si cind spun asta...ma refer la sticle. :)) Aveti voie sa goluti berile pe care Dinu i le datoreaza Mihaelei. :)))

    Miha se ocupa sa organizeze gratarul...dar odata ajunsi acolo...fiecare devine ce vrea. Si uite asa, Cuni...ai sansa sa imi iei postul de vedeta, na...te-ai pricopsit cu el. :)))) Toata lumea cred ca e de acord...

    RăspundețiȘtergere
  97. ... nuuuuuuu Melania... ce e al tau e pus deoparte si nimeni nu poa' sa il ia ....esti un sef inascut si nu atenteaza nimeni la asta ...este o parere unanima si Puiu a adus deja argumente in acest sens ( cam putine e drept dar pentru inceput merge, oricum si el munceste mult ) :))))

    RăspundețiȘtergere
  98. la gratar avem in organigrama postul de FOCHIST- ti-l daruiesc, ca nu stiu daca s-ar pricepe cineva! si mai sunt cateva posturi de MANCATORI si BAUTORI. Dar atentie! pentru fiecare dintre ele se da concurs!

    Si da, tre sa organizez eu, CU MANA DE FIER, domne, ca altfel nu merge!!! Ai vazut ca daca am vrut joc de handbal, am obtinut. Ce mi-e un gratar! O duc pe Meli tarash, indiferent de vreme, de culoarea ierbii sau de marimea ganganiilor, Vio vine din proprie initiativa, iar Dinu deja imi stie de frica. Pentru voi restul sunt convinsa ca nu tre sa aplic masuri de "strangere cu usa" ;)

    RăspundețiȘtergere
  99. Auzi...pai atita ma vreti voi "capitan", ca daca cu frumosul nu merge sa va conving ca nu.s omul potrivit, atunci incep cu "uritul". :))) Trebuie sa imi gindesc o strategie....

    RăspundețiȘtergere
  100. ...pot sa lipsesc o tara ca sa ma lipezesc definitiv, simt ca nu am coerenta in ganduri...si tre'sa ma pregatesc pentru repriza a II -a ?...:))))

    RăspundețiȘtergere
  101. Miha...NU...NU....si NU. Iarba trebuie sa fie VERDE, nu mai mare de 3 cm...si MUSAI fara ginganii. Sint o delicata, domne, ce naiba...si mai am si singele dulce si ma maninca toate alea. Asa cad...eu bat din picioare. Nu, nu si NU!!! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  102. bun...gata, luam o pauza un picut. Sa ne tragem sufletele....:))))

    RăspundețiȘtergere
  103. Cuni ameteala ti-a trecut, dar ai verificat: n-ai cucui? Normal ca muncesc mult...sa o conving pe Melania! nu vezi ce incapatanata e?

    RăspundețiȘtergere
  104. Acum ce vrei Melania? sa iesim la coasa? Auzi iarba de 3 cm! Miha daca nu vrea sa vina te ajut si eu sa o impachetezi!

    RăspundețiȘtergere
  105. Mai Puiu...era o capcana la mijloc. Tu nu stii ca de regula unde merge lumea la iarba verde...e iarba scurta scurta...TOCMAI pt a nu da foc la toata "pasunea". :))))

    RăspundețiȘtergere
  106. .... ce'sasi ca te mananca?......:)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  107. Pai si unde vezi tu ca noi suntem lumea? Noi mergem unde iarba e lunga lunga!

    RăspundețiȘtergere
  108. Corect spus. VOI mergeti unde e iarba lunga. Eu NU si NU! :))))

    RăspundețiȘtergere
  109. Hai ca v-ati facut destul de cap fara mine!Gata! Si postul de fochist si de gretangiu il iau eu, ca am mai facut din astea....adica eu pregatesc focul si stau linga carnita, mititei, puisori....etc dar sa nu imi lipseasca berea din raza de actiune!!!! Focul trebuie stins cu ceva...daca scapa de sub contral!!!!)))))

    RăspundețiȘtergere
  110. Auziti....eu zic ca daca Meli a zis NU unul SINGUR ERA DE AJUNS CA SA STITI CA VB SERIOS SI SA VA REORGANIZATI!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  111. Ideea e ca fiind atit de multe de care depindem pt un gratar......eu zic sa o facem ca la carte...adica fara a planui nimic. Cuni se urca cu Ioana si cu fetele in masina, pe drum il suna pe Puiu, care o suna apoi pe Miha, care apoi ma suna pe mine si eu o impachetz pe Meli si o aduc legata daca e nevoie....imi va multumi apoi....stiu eu....intre timp anuntam si restul baietilor si treaba e facuta!!!!

    RăspundețiȘtergere
  112. Vio n-o mai apara pe mofturoasa! Mai intai ne zice ca are sange dulce, de parca ar face reclama la sucuri naturale pentru tantari si vampiri, apoi ne pune sa masuram si sa cosim iarba, ne mai pune sa o si vopsim si la sfarsit spune NU! Eu o sprijin pe Miha-Mingea. Melania va fi SIGUR la gratar. ACOLO unde vrem noi! Am zis!

    RăspundețiȘtergere
  113. ... si totusi nu am inteles eu bine: ce zicea Melania ca o mananca?....

    RăspundețiȘtergere
  114. Mai baieti...ati vazut ce repede ne-a "dezorganizat" Vio...pt a va da apoi ponturi pe gratis. Ma vio...cere si tu ceva la schimb, ce naiba...asa te-am invata eu???? Offff...:)))

    RăspundețiȘtergere
  115. Vio nu merge asa, crede-ma! Am mai incercat o data si s-a lasat cu alergatura pe terenul de handbal!

    RăspundețiȘtergere
  116. Melania zici odata ce te mananca?

    RăspundețiȘtergere
  117. Si gata, gata...nu mai plinge, nu te-a abandonat nimeni, doar ca stii si tu...cu baietii e mai greu. Ei au nevoie de pauza, noi sintem neobosite si putem vorbim non-strop (nu mai mult de ora 22.00, cind eu merg la nani) ...:)))

    RăspundețiȘtergere
  118. Puiu...ma maninca ginganiile...alea care zboara si se opresc pe mine si ma papa...:((((

    RăspundețiȘtergere
  119. ....si zbangggggggggggggggggggggggg ....da eram pregatit, deci socul e mai mic ....da pana cand o viata amara...........si totusi ce e de facut? .... astept provintia... auzisi Melania.....ma duc sa gandesc putin mai profund....revin.......hihihi

    RăspundețiȘtergere
  120. Pai nu am dat din casa gratis....aaa...asta am uitat sa zic.....baieti....iarba trebuie sa fie verde....orice fel de verde, chiar si un verde-albastru...insa nu putem sa nu tinem cont de anumite dorinte.....si daca ele mai sint si ale Melaniei....de ce sinteti rai....hai sa facem un efort ca meritra!!!!

    RăspundețiȘtergere
  121. Eeee...Cuni esti penalizat. Nu de alta, dar voi nu stati acum cind stau oamenii NORMALI...si apareti pe blog cind lumea doarme. :D

    RăspundețiȘtergere
  122. Vio...Puiu si Cuni acum trag chiulul...si apar seara tirziu. Miha...de ce nu iei masuri??? Adica ce...ei au voie sa chiuleasca asa cind vor ei? Nu ma mai joc....

    RăspundețiȘtergere
  123. Ideea mea e sa ne dovedim la fel de „nebuni“ ca si cu jocul de handbal si sa o facem lata....la un gretar...si nu ma refer la iarba lata....ci la distractie!!!!!Da Doamne sa amn si eu o simbata libera si sa fie soare....Caramida lucitoare da Domane sa fie soare.....cind ne-o lovi pe noi reuniunea la gretar!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  124. Ce efort sa facem Vio? Sa prindem chestiile alea care-o mananca pe Meli?

    RăspundețiȘtergere
  125. Pai atunci hai sa facem ce stim noi, femeile, mai bine.Sa ne retragem si noi in glorie!!!! Eu miine voi lipsi...asa ca ne mai auzim si sa fiti cuminti!!!Pupici pt toata lumea!!! SI pentru Iulia, pt Ioana si fetele lui Cuni....Meli noi ca de obicei la telefon....Nopate buna!!!!

    RăspundețiȘtergere
  126. Negativ Meli. Noi nu chiulim cand vorbesti tu, tu dormi cand vorbim noi!!! Trebuie sa fac pauze mai lungi ca ma doare spatele. De la ras.

    RăspundețiȘtergere
  127. Vio...eu cred ca ne-am distra, nu am indoieli de genul asta. La noi nu simtitul bine e problema, ci mai mult urnitul. Ne urnim greu, dar si cind pornim la vale...nu ne mai opreste nimeni. :))

    RăspundețiȘtergere
  128. Multumesc Vio! ma scutesti de un efort destul de mare. Recunosc ca ar trebui sa ma intrebuintez serios ca sa o impachetez pe Meli cat ii de mare... Asa... tu cunosti mai bine manevrele. Daca comenteaza, o bataitza si se rezolva tot...

    RăspundețiȘtergere
  129. Revenire......nu chiar Puiu.....dar putem sa fentam chestiile alea, sa o facem pe Meli sa creada ca unde mergem noi nu exista ganganii......Sau sa ne luam pliciuri cu noi....si daca una se aseaza pe Meli...zzzbbbaaaannngggggg o traosnim....pe ginganie, nu pe Meli:)))

    RăspundețiȘtergere
  130. Vio si tu te retragi in glorie? La naiba, nimeni nu mai doarme in dormitor???
    De auzit ne auzim in mod sigur, partea aia cu "sa fiti cuminti" mai greu!

    RăspundețiȘtergere
  131. Puiu...dar tu faci podul pe spate cind rizi???? :))) Doamne, si nu as fi zis ca baietii, adica si tu si Cuni...aveti atita mobilitate. Doamne, ce talente ascunse zac in voi...

    RăspundețiȘtergere
  132. E un plan bun Vio! Incepe sa-mi placa!

    RăspundețiȘtergere
  133. Si asta e doar varful aisbergului!

    RăspundețiȘtergere
  134. Maaaa, Vio...Prigoana mica ce esti...auzi la ea, sa ma plezneasca cu pliciul. Vaaaai, treci la colt imediat!!!! 10 minute pedeapsa. :))

    RăspundețiȘtergere
  135. Daaaaa, Puiu...cind e de facut raaau, imediat te-ai bagat. Bineee...treci si tu la colt. la ALT colt, ca sa nu vorbiti intre voi. :)))

    RăspundețiȘtergere
  136. Ahaaaa! Te-am prins Meli! Ai dat un ordin! Deci esti capitan!

    RăspundețiȘtergere
  137. gata am plecat la colt, patul meu e in colt....si nu pe tine te loveam....:(( ci ginganiile......ca ele erau calare pe tine...asta nu mai e vina mea....:P

    RăspundețiȘtergere
  138. Vio iti raspund peste 10 minute! Astept sa treaca pedeapsa!

    RăspundețiȘtergere
  139. Pai bine, mai...dar nu era mai bine sa imi dati cu spray? :)))))Ca sa nu mai trage ginganiile la mine...

    RăspundețiȘtergere
  140. Pai nu am zis sa te pleoscx pe tine....ci ginganiile, iar daca ele sint calare pe tine, ce vina am eu......si nu uita patul meu e in colt, dsora capitan. Sa traiti!!!

    RăspundețiȘtergere
  141. in 10 minute Vio deja viseaza...:))

    RăspundețiȘtergere
  142. Daca dadeam cu spray ziceai ca te gazam!

    RăspundețiȘtergere
  143. Pai da, cu spray, dar apoi alte discutii...de la ce firma sa fie spray-ul, a ce sa miroase....daca sa fie cald sau rece, daca sa lase urmne albe sau nu.....deci tot mai simplu e cu pliciul.....

    RăspundețiȘtergere
  144. dar Meli....daca mergem acum, curins adica, la ce vreme e afara....inca nu au aparut decit mustele....deci tot raul spre bine......

    RăspundețiȘtergere
  145. Auziti!!! Am gasit solutia. Mai bine ma supar si nu vin. :))) NA!! SIC!!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  146. Pai asta nu se poate.....ca cu plici sau fara, cu bataitza sau fara, cum zicea Miha, cu frumosul, cu uritul.....TREBUIE sa mergi!!!!

    RăspundețiȘtergere
  147. stati asa ....sunt in tragic si in acelasi timp vorbesc cu voi pe laptop....minune deci se poate orice!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  148. Cu frumosul si uritul eram eu...dar nu mai stiu in ce context. Am ametit. Si veeeeezi, eu nu mi-am luat pauza, da???? Numai Cuni si Puiu au voie...lasa ca vad ei...cind o sa apara ei...eu chiar o sa ies. Nu de alta, dar ma doare capul deja. :)))) Am stat azi la calc cit pt toata saptamina. :))

    RăspundețiȘtergere
  149. Aoleu...imi place sa cred ca nu ai vrut sa spui traFic??? Nu de alta, dar nu vreau sa te avem pe constiinta. :)))

    RăspundețiȘtergere
  150. Ca sa vezi! ce ingenioasa e asta mica a lu Gavrila! Ai stat mult sa o rumegi?? Revenim la ideea anterioara: daca nu de bunavoire si pe picioarele matale, atunci pachet!!!

    RăspundețiȘtergere
  151. bai FRATILOR AM GRESIT....SUNT IN TRAFIC

    RăspundețiȘtergere
  152. Tg Mures - D.Construct 4-3! Mai sunt 20 de minute! Am condus cu 3-0 :|

    RăspundețiȘtergere
  153. Pedeapsa a trecut! Chiar crezi ca ne intereseaza ca te superi? Miha-mingea si cu Vio te leaga si esti la gratar! NA!! SIC!!

    RăspundețiȘtergere
  154. :)))) Maaama, asta e MAXIMA!!!! Rid cu lacrimi, jur!!! Mitel...ai fost BESTIAL....ai aparut asa BRUSC...si scurt: Tg Mures - D.Construct 4-3! Mai sunt 20 de minute! Am condus cu 3-0 :|". Doamne...cum a picat asta...nu mai intelegeam nimic. :)))

    Lasind gluma...sper sa bata baietii...

    RăspundețiȘtergere
  155. Cu uratul si frumosul erai la Capitan Melania! Pachet esti la gratar! Alte nedumeriri mai ai?

    RăspundețiȘtergere
  156. Noapte buna Vio! Asta daca chiar te retragi!

    RăspundețiȘtergere
  157. Miha...pai aia era solutia de rezerva, sa ma supar si sa nu mai vin...si am scapat si de plici si de tot. :)) Nu-i asa ca-s ingenioasa raaaau. Scuipa-ma, sa nu ma deochi. :))

    RăspundețiȘtergere
  158. Da, s-a retras, 100%. :)) E deja in pat. La colt. :)

    RăspundețiȘtergere
  159. Melania iti mai explic o data si apoi trecem la desen: esti Capitan si vii la gratar unde si cand hotareste echipa, ai inteles? In rest hai sa-ti facem pe plac. Ptiu ptiu sa nu-ti fie de deochi ca igenioasa mai esti papusa!

    Dinu chiar are probleme cu memoria! A uitat de noi!:)

    RăspundețiȘtergere
  160. Pfff...bine, gata...fie. In seara spun ca voi. Dar miine cind am forte proaspete....cine stie ce imi mai trece prin capsor. :))) Si gata, gata, ajunge, nu ma mai deochi tot anul, opriti-va....:))

    Cit despre Dinu...ce sa spun? gata...il penalizam. pentru asta, la meciul urmator cara mingiile. Nu doar cele doua (pe care oricum nu le avem)...dar si pe Mingea de Miha. :))

    RăspundețiȘtergere
  161. Mitel acum spune si scorul final!

    RăspundețiȘtergere
  162. Cuni mai esti in trafic? Ca a mai aparut un zbang dar mortal de data asta!
    Meli noi suntem gata de orice!

    RăspundețiȘtergere
  163. Eu in curind sint gata de somn. Ca taaaare m-am pleostit. Pe voi insa o sa va mai apuce vorbitul pe la 11-12 noaptea...:))

    RăspundețiȘtergere
  164. Scor final 4-3! Matei a ratat si un penalty! Pacat!

    Scuze daca v-am deranjat!

    RăspundețiȘtergere
  165. Gata Meli ai intalnire cu Mos Ene?
    Multumim Mitel!

    RăspundețiȘtergere
  166. Mitel...nu ne-ai deranjat, iti dai seama. A fost super haios momentul, ca noi ne certam aici pe altele...iar tu ai aparut BRUSC cu minutul si scorul. A fost supet tare. Eu am ris cu lacrimi. :)) Asa ca...iti multumim. :)

    RăspundețiȘtergere
  167. Pai cam da...ma retrag si eu tot in glorie. :)) Ma duc sa fac un dus...si dupa aia asa molesita, o sa vad doar patul. Asa ca...v-am pupat...si ne auzim miine. :)

    RăspundețiȘtergere
  168. Am inteles! Acuma stau sa ma gandesc unde se joaca al 3-lea meci , cel decisiv!?

    RăspundețiȘtergere
  169. Sincer...nu stiu, ca Adi e cu sportul asta. Eu chiar nu ma pricep la regulament, ca sa spun unde va fi decisivul.

    RăspundețiȘtergere
  170. Nuuuuu.....te rooog. :))) Eu sint Melaniaaaaaa. PLEEEASE!!!! :))

    Noapte buna si voua!!!

    RăspundețiȘtergere
  171. Noapte Buna! Pai o sa il sun pe Adi maine ca vreau sa il mai intreb si alceva!

    RăspundețiȘtergere
  172. Stiu pe incercate ca Dinu ma poate cara in brate/ in carca fara probleme. Gaseste o penalizare mai serioasa, sa o simta. De ex. sa care mingile si capitanul :))

    RăspundețiȘtergere
  173. Hahaha...asta a fost buna!:)) Dar ce ma...tu crezi ca eu ma las luata in brate asa usor??? Neaaaaah....trebuia sa stii demult asta. :))

    Si gata! Eu pa! Noapte buna la toti!!!

    RăspundețiȘtergere
  174. PS: Dar uite...ca sa iti fac pe plac...m-am gindit. Ii predau stafeta de "capitan" cu care m-a ingreunta Puiu...lui Cuni. Si atunci chiar va fi o pedeapsa grea. Eu nu as fi zis ca e atit de grea precum spune, dar ...il credem pe Cuni pe cuvint. :)

    RăspundețiȘtergere
  175. Degeaba incerci Cap.. pardon Melania! Nu scapi! Melania unicul capitan!
    Dinu poate cara in spate toata echipa dar tu tot nu scapi.
    Nopate buna, Melanaia!

    RăspundețiȘtergere
  176. Miha deci sa inteleg ca Dinu a mai fost penalizat?

    RăspundețiȘtergere
  177. http://www.youtube.com/watch?v=P1vPmC_CQQY
    O dimineata placuta Melania!

    RăspundețiȘtergere
  178. ...am revenit si daca nu mai sunteti pe receptie atunci noapte buna si vorbim maine...pa....

    RăspundețiȘtergere
  179. Cuni si daca suntem pe receptie?

    RăspundețiȘtergere
  180. ...si eu care credeam ca reusim sa ajungem la 200 comentarii .....

    RăspundețiȘtergere
  181. ....hai sa incerc...deci:

    RăspundețiȘtergere
  182. .... Melania iti urez somn usor, vise placute ....

    RăspundețiȘtergere
  183. ..Miha-Mingea iti urez somn usor, vise placute ....

    RăspundețiȘtergere
  184. ... Vio iti urez somn usor, vise placute ....

    RăspundețiȘtergere
  185. ... Pui iti urez somn usor, vise placute ....

    RăspundețiȘtergere
  186. ... Dinu iti urez somn usor, vise placute ....

    RăspundețiȘtergere
  187. ... Rares iti urez somn usor, vise placute ....

    RăspundețiȘtergere
  188. ... Ovidiu iti urez somn usor, vise placute ....

    RăspundețiȘtergere
  189. ... Mitel iti urez somn usor, vise placute ....

    RăspundețiȘtergere
  190. Fac de toate, duc capitanul si mingea si dau si la coasa, sa iasa lungimea de 3 cm :p

    RăspundețiȘtergere