miercuri, 19 mai 2010

Un an....peste NOI!!!!

Pfff...a trecut un an si..nici macar nu am remarcat asta? E un cliseu, dar parca a fost ieri, insa...in acelasi timp....parca a fost dintotdeauna. Nu am simtit niciodata ca va cunosteam doar virtual, iar acum nu ma simt de parca ati fi cei cu care vorbesc din cind in cind. Ma simt bine in preajma voastra, si imi place sa cred ca si invers este la fel.

A trecut un an in care mi-am facut prieteni si sper sa mai treaca ani in care aceste relatii sa se dezvolte frumos. Atit de diferiti, si totusi...atit de LA FEL! Imi sinteti dragi. Toti!

Va multumesc tare mult ca ati petrecut, uneori, acest an...si cu mine. Va pup cu drag!!!

PS: Multumesc, Puiu!!!!! Nu am mai rezistat sa astept pina se face 23, sa scriu la un an...si o luna. :) Si multumesc Ovidiu ca si daca te-ai prins despre ce e vorba, nu ai spus. :)

121 de comentarii:

  1. La multi ani!!!
    Ma bucur mult ca am descoperit acest blog si implicit ca v-am cunoscut pe voi! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe...multumim!!! Si noi ne bucuram ca esti aici, esti deja de-al nostru, Mihai. :) Si lasa ca o sa ne si vedem si cu tine, pina la urma.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa cum se spune, ne vrez si eu LA Multi Ani!
    Mi-am dat seama despre ce era vorba, dar nu am vrut sa zic...tocmai ca sa nu stric surpriza ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani! A trecut un an. Deja?! Eu unul sunt mai bogat! Si mandru! Am prieteni! Mi-am adus aminte cum s-a nascut acest blog! Dorinta noastra de a sta impreuna la taifas si bunavointa maaaareee de tot a Melaniei. Insa pricina principala a fost (uimitor cum niste amanute banale ne schimba viata) un IT-ist ursuz care credea (ma rog poate crede si acum) ca niste oameni vorbareti ca noi se pot exprima in 200 de caractere!! Melania te rog sa-i multumesti din partea mea! Si daca tot ii taiem motul blog-ului ar fi cazul sa punem la cale o petrecere la un gratar!
    Melania n-am avut nici cea mai mica intentie sa-ti stric surpriza! Daca stiam taceam! Nu stiu de unde mi-a venit aceasta idee. Probabil ca esti telepatica! Am vazut mirarea lui Cuni si m-am abtinut cu greu sa nu-i raspund! Ovidiu n-am vrut sa te pun la munca desi mi-am inchipuit ca asa se va intampla! Va si vedeam cautand: Ce s-a intamplat JOI 23 APRILIE 2009!?
    Ma bucur ca sunteti prietenii mei si va pup si eu cu drag!
    Si bineinteles ca nu se poate fara o dedicatie. Pentru voi din tot sufletul meu!

    http://www.youtube.com/watch?v=DAQ4sJZ5IsU

    RăspundețiȘtergere
  5. Heheee... incredibil cum aniversarile scot ce e mai bun din om!
    Si eu care eram cat p-aci sa va transmit ca in cazul in care vreti sa o furati (vreodata) pe Meli eu nu o sa ma impotrivesc deloc, ba o sa ma fac ca ploua in timp ce voi "lucrati"...

    Dar am citit mai sus postarea "lacrimogena" a lui Puiu (inca putin si dadeam sa plang :D) şi m-am gandit ca nu e dracu asa negru... care va sa zica, m-am mai pleoshtit un pic.
    Asa ca in loc de orice gand negativ va transmit mai bine si eu "La multi ani":).

    PS- la mai mare, Meli!!! (ma refer strict la blog:D)

    RăspundețiȘtergere
  6. ...AHAAAAAAAAAAAAA ...:)

    RăspundețiȘtergere
  7. ... subscriu atat cat pot eu la cele spuse de Puiu ...
    ...http://www.youtube.com/watch?v=yrgL6V0Y914&feature=related ...

    RăspundețiȘtergere
  8. Miha, bineinteles ca nu e negru! Ba dimpotriva!

    http://www.youtube.com/watch?v=QvRctm086VU&feature=related!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani blog-ule! Era sa uit de tine asa ca:
    http://www.youtube.com/watch?v=m44z-223UYE

    RăspundețiȘtergere
  10. ... asa Puiu zi ca zici bine ...:)

    RăspundețiȘtergere
  11. .... hai sa vedem: ce ziceti de Sambata asta, ar fi bine?

    RăspundețiȘtergere
  12. ....sau daca nu ...poate saptamana viitoare?

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi-ar place saptamana asta dar nu este cam frig?

    RăspundețiȘtergere
  14. Hehe...ce sa mai spun acum???? :) Puiu, o sa ii multumesc lui Marius, IT-ul de la noi, pentru ca da, daca el ar fi marit numarul de caractere pe site-ul ziarului, noi nu am mai fi fost astazi aici. Si...cu siguranta relatiile erau altfel. Pe site nu putem sa ne exprimam ca pe blog, asta e evident pentru toata lumea. :)

    Doamne...cite melodii frumoase pentru NOI!!! :)

    Mihaaa....pai stiu de ce ii lasi sa ma fure, pentru ca vrei sa ma rascumperi, na!!! :)) Nu iti imagina ca cineva ma fura de TOT. :)) Multumesc de urari, oricum...si la si mai mare si tie. Si ma refer tot la blog.

    Offf...chiar ar fi fain sa iesim la un gratar, insa in mod clar trebuie sa asteptam sa se incalzeasca. Nu de alta, dar la cum e de frig si ploaie la Brasov, ma indoiesc sa ne fie prea bine la "iarba verde". :)

    Adevarul e dragii mei dragi....ca e INCREDIBIL ca a trecut UN AN!!!! Acum insa...nu stiu ce sa fac...sa ma enervez ca a trecut un an peste TOTI fara sa simtim, sau sa ma bucur ca l-am petrecut impreuna si nici nu am simtit cum trec lunile...si cum mai ieri ne uram La multi ani de anul nou...apoi Paste Fericit...si uite asa..am ajuns sa remarcam ca a trecut un si de cind e blogul. Pfff....nu imi vine sa cred, sincer va spun.

    RăspundețiȘtergere
  15. Pai hai sa stabilim o data! De fapt hai sa vedem cine se inscrie:
    Eu vin.

    RăspundețiȘtergere
  16. Pai si eu vreau sa vin. frumos ar fi sa venim toti. Insa...depindem de vreme. Si am inteles ca nu va fi prea cald saptamina asta, chiar daca e posibil sa nu mai ploua asa de mult. Spuneau ca temperaturile nu vor fi prea ridicate. Si sincer...fain ar fi sa fie soare...nu? Si sa putem sta pe iarbaaaa. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Pai Cuni...eu zic sa nu fie week-end-ul asta ca aici e super frig. Si mergem la iarba verde nu la un gratar in picioare, nu? :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Hai mai cu cu curaj! Pana asteptam sa treaca era glaciara, pana ne hotaram, pana pot toti sa vina mai trece un an!

    RăspundețiȘtergere
  19. Melania te poti si bucura si enerva! Timpul asta afurist trece al naibii de repede! Important e daca te-ai simtit bine!

    RăspundețiȘtergere
  20. Pai daaaa, clar mi-a facut placere, altfel nu trecea anul peste noi, fii convins de asta. :)

    Si curaj am, daaaa? :)))

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce enervaaaant. Am raspuns imediat dupa tine, si imi arata comentariul meu in care spuneam ca normal ca mi/a facut placere, pentru ca altfel fii sigur ca nu treacea un an fara sa simt. DAAAR...merge netul tare aiurea si am yis ca sa resetey ca cine stie, o fi de mine. Ei bine...tot la fel de prost merge, insa acum nu mai are comentariul meu de mai devreme. Ce ciudat!!! Si CICA...cei de la RDS au lucrat in zona zilele trecute. Mai rau au stricat, ca pina atunci imi mergea netul supeeer.

    RăspundețiȘtergere
  22. INCREDIBIL!!!! Acum apare si cel de mai devreme. Nu mai inteleg nimic. Sper ca nu ai raspuns, Puiu...si eu nu vad. :)))

    RăspundețiȘtergere
  23. Ok! Facem lista: Melania, Mihaela, Cuni, Puiu cine este urmatorul?

    Daca nu trecea anul peste noi ce trecea atunci?

    RăspundețiȘtergere
  24. Pai nu...trecea peste fiecare in treaba lui, nu peste NOI ca si "blog" si implicit si prieteni, nu? :))

    RăspundețiȘtergere
  25. Ba am raspuns si cred (sper) sa vezi. In timp ce raspundeam la ce-ai scris tu (da ai curaj) au mai aparut doua comentarii d-ale tale!

    RăspundețiȘtergere
  26. Puiu...tu stai pe linga mine, la tine nu au fost probleme cu netul zilele astea? La mine se incarca din ce in ce mai greu paginile, si ma enerveaza. RAU. :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Cuni mai esti pe aici? Ma trec fiorii de cate ori amutesti brusc. Stiu ca la tine in bucatarie e un loc periculos, si-mi fac griji!

    RăspundețiȘtergere
  28. Momentan netul la mine merge bine! Dar au fost perioade cand a mers mai greu. E de la ei!

    RăspundețiȘtergere
  29. Aha...pai sa ii faca ceva, ca se face saptamina si eu nu sint obisnuita sa imi mearga netul prost.

    Cuni...bine ca ai revenit cind eu ma pregatesc de somn. :) Offf....

    RăspundețiȘtergere
  30. Eu ma retrag "in glorie", pina miine. Sa aveti o noapte buna si un somn usor...ne revedem dimineata. :)

    RăspundețiȘtergere
  31. .... somn usor!... mai vorbim, pa....

    RăspundețiȘtergere
  32. Meli tu mereu te retragi "in glorie"! La ce spui tu "glorie"? La pat sau dormitor?
    Ma retrag si eu. Cuni sa facem matanii sa iasa soarele! Ca de iesit la gratar iesim doar cand iese si el dintre nori. Ai vazut ca Melania are chef sa se tavaleasca prin iarba!:)
    Noapte buna!

    PS Acusi apare Dinu " Iar am pierdut sueta de seara...."! Dinule poate o prinzi pe cea de dimineata!:)

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna dimineata!

    Hai mai, Puiu...ca nu doar eu am chef de iarba, cred ca toata lumea vrea sa nu se streseze ca s-a udat la picioare, nu?
    Uite...acum spre exemplu, iar m-am "indispus" cind am vazut ce urit si gri e afara...:((

    RăspundețiȘtergere
  34. Maaaai...ceva nu e in regula. Eu am raspuns azi dimineata la ce ati scris voi si vad ca nu apare pe blog. :(((( Ce naaaiba are??? Acum sint la munca si sper sa nu fie probleme. Mie imi arata ca a aparut ce am scris. Off!!!

    In fine...scrisesem ca anul acest nu ar mai fi trecut peste noi toti ca si oamenii de pe blog, ci pentru fiecare in parte pe unde ar fi fost, intelegi? :)

    Mai devreme a fost la stiri vremea de pe week-end si...va fi friiiig la Brasov.

    RăspundețiȘtergere
  35. hai ca e ENERVAT!!! Acum vad ca apr ambele...dupa ce am mai postat unul. Ce Dumnezeu are, nu inteleg.

    RăspundețiȘtergere
  36. Puiule, n-ai sa crezi, dar la ora aia dormeam bustean, ca niciodata. M-am sculat pe la 1 noaptea, dar nu mi-a dat prin cap sa intru aici :(.
    O sa zic sa lasati intalnirea pt saptamana viitoare, cand poate o sa fiu si eu la Brasov. Depinde, din mai multe puncte de vedere de Miha-mingea, care nu vrea sa ma lase sa joc la apropiatul turneu de la Brasov :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Joci murdar, Dinule! Faci orice ca sa iti aduci doua echipe la turneu, lasand afara una din alta yona a tarii (gandire egoista). Acum ramane de vazut daca vom avea turneu, noi tragem cu dintii de asta, sper sa se intample cand vrem si asa cum vrem!

    RăspundețiȘtergere
  38. Hmmm...mai mama, ce aveti de impartit? Nu incapeti la turneu?

    Mai oameni de pe blog, ia hai sa spunem ca vrem si noi la turneu sa ne jucam de-a handbalul. :)) CLAR joc inter, sa ne fie clar. :))

    RăspundețiȘtergere
  39. Lol, pai asa veniti si voi cu clujenii cu o singura echipa, ca doar si voi v-ati scindat (si)din cauza asta :)).
    Meli, cine va opreste? Sunt deja 2 echipe bune in Brasov :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Pai sa fie trei si una la misto, nu? Adica NOI!

    RăspundețiȘtergere
  41. Eu sunt antrenor! Maine la 6 toata lumea la sala ca avem antrenament!

    Meli a iest soarele!

    Ups, Dinu a suparat-o pe Miha-Mingea.Miha nu te lasa dominata!

    RăspundețiȘtergere
  42. Dinule ce vorba este aia "poate"? Spui da cu toata convingerea si vii la gratar!

    RăspundețiȘtergere
  43. 1. Nu sunt suparata (mai ales de catre Dinu- n-are el "puterea" asta de a ma supara PE MINE! :)) )
    2. Nu ma domina pe mine unul ca Dinu:), care incearca prin orice tertipluri si atacuri la persoana (ma rog, la echipa) sa ma convinga sa ii permit sa isi inscrie doua echipe la turneu! Sunt obisnuita cu "manevrele lui agresive", specifice unui avocat, aşa ca il anunt oficial: la mine nu functioneaza :)

    3. Puiu, cand Dinu spune "poate", de fapt incearca sa evite un NU. In 9 cazuri din 10, "poate" ala este negativ :D

    RăspundețiȘtergere
  44. Am vazut si eu ca a iesit soarele, dar la tv au zis ca in week-end nu scapam de ploi si frig.

    Ete na, Puiu...repede tu te-ai pus antrenor. Vezi ca eu sint cam neascultatoare...niciodata nu fac ce mi se spune, ci doar ce vreau eu, na!

    RăspundețiȘtergere
  45. Puiu, daca nu te asculta o scoti afara si o palmuiesti ;))

    RăspundețiȘtergere
  46. Miha multumesc de sfat! Meli acum ca am dezlegare de la Miha poti sa faci nazuri si fite!

    RăspundețiȘtergere
  47. Prima pedeapsa: joci cu nr. 17!

    RăspundețiȘtergere
  48. Mi se pare normal, Puiu...doar vedetele joaca cu numarul 17, asa ca...va rog frumos...:)))

    Ha ha ha....eu sint o mofturoasa si asa ramin daca vreau...:)))

    RăspundețiȘtergere
  49. In cazul in care aveti vreo indoiala, eu confirm tot ce zice Meli: e mofturoasa si vedeta!!! Asadar, daca va faceti echipa, ea trebuie musai sa fie capitanul ,"one man show" "vioara intai"... etc. Altfel... mi-e mila de voi :))

    RăspundețiȘtergere
  50. Vezi ca pun in aplicare sfatul primit de Miha-Mingea! Si am palme tabacite de la meciurile Rulmentului! Am si rabdare! Asa ca spor la mofturi...:)

    RăspundețiȘtergere
  51. Acum voi pe cine credeti??? :)) Evident ca Puiu o sa o creada pe Miha, doara asa.,...ca sa ma enerveze pe mine...si sa ii demonstrez ca sint mofturoasa. :)))

    Hihi...sint vedeta si ce bine esteee.....;;)

    RăspundețiȘtergere
  52. Ja ja...si marmotaaaa....

    Gata...fugim la sala, ma duce Miha Mingea la handbal. CIca sa invat un pic de handbal. Hehe....:))

    RăspundețiȘtergere
  53. Miha daca vrea sa fie vioara intai nu-i problema. Din partea mea poate fi si contrabasul 1! Dar mai intai echipa si abia apoi vedeta, unica, fantasmagorica, nemaivazuta, suprema, brilianta....

    PS Unde ti-a disparut poza? Sau a fost doar cadou de iepuras?

    RăspundețiȘtergere
  54. Iar fugi Meli? Si la ce handbal?

    RăspundețiȘtergere
  55. ... echipa tre' sa aiba cel putin 6 + 1 si un antrenor...nu cunoastem decat doi componenti, asa ca Puiu si Melania continuati va rog cu alcatuirea echipei si apoi mai discutam ( daca mai avem ce ) :).....

    RăspundețiȘtergere
  56. Se joaca Cupa Romaniei la Brasov....Puiu. La baieti, evident. :))

    Miha inca mai are poza, dar nu intra logata prin adresa pe care are blogul.

    Cuni...pe ce post vrei sa joci? :))

    RăspundețiȘtergere
  57. Melania cand ai spus ca fugi la sala (apropo tu nu poti sa mergi de tot fugi atat) tocmai se terminase Steaua-Constanta.Am vazut meciul la tv. D'aia am intrebat.
    Cuni o sa joace portar, eu ma sacrific si ca un antrenor model ce sunt o sa joc pivot (ca acolo se alearga cel mai putin). In rest nu mai avem mult: mai avem nevoie de un centru, 2 extreme si un inter si gata echipa!

    RăspundețiȘtergere
  58. ... bine si portar, cu o singura conditie: sa nu fiu obligat sa apar aruncarile la poarta efectuate mai aproape de semicercul de la 9m ...al adversarilor, deci nu ma fac responsabil de ce se va intampla in situatia in care nu se respecta aceasta ,, minima " distanta,eventual daca po'a sa se arunce la poarta mea din afara terenului sau chiar a salii si atunci in mod sigur va pot garanta ca nu voi primi nici un gol ...:)))))))

    RăspundețiȘtergere
  59. Cuni s-a facut! O sa aranjam sa jucam noi pe un teren si adversarii pe altul! Am stabilit si tactica: dam goluri numai pe contraatac. o lansam pe Melania ca tot ii place ei sa fuga! Dam cu un gol mai mult decat primim si gata am castigat! Simplu!!!

    RăspundețiȘtergere
  60. Vai, Doamne...cit de organizati sintem. E clar...nici macar in gluma nu putem sa ne gindim sa ne facem echipa. Cred ca ar fi un show total. Ori ne-am distra de-am lesina de ris, ori ne-am bate. :)))

    RăspundețiȘtergere
  61. Pai tu o iei sigur. N-ai spus tu ca faci fite si ca esti vedeta...he he he!

    RăspundețiȘtergere
  62. NU...Miha a spus asta, nu eu. :)) Ea are o problema cu cuvintul asta, iar eu m-am obisnuit intre timp. :))

    RăspundețiȘtergere
  63. PS: In sensul de a nu ma mai supara, penru ca in primele dati cind folosea cuvintul asta...nu ati vrea sa stiti cam cum faceam. :)

    RăspundețiȘtergere
  64. Dar ar fi interesant de aflat! Ai rabdare, sa iesim mai intai la gratar si apoi jucam si handbal! Ma rog daca se va putea numi handbal....

    RăspundețiȘtergere
  65. Pai cred ca am rabdare, desi recunsc....m-ai nimerit cu asta. Mai bine imi ceri altceva in locul rabdarii. :))

    RăspundețiȘtergere
  66. Pai tu n-ai vrut sa iesim sambata asta! ba ca-i frig, ba ca te uzi la picioare....

    RăspundețiȘtergere
  67. Eu ma retrag! Ne mai auzim! Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  68. Noapte buna la toata lumea! Pai daca iesim la gratar...nu vreau sa inghet. Mofturi, ce vrei si tu, nu? :) Glumesc, normal...

    RăspundețiȘtergere
  69. Eta nah, cate mofturi. Doar n-ai vrea sa fie si soare si cald cand mergi la iarba verde?

    Pana una alta, va anunt ca sapt viitoare o sa vin la Brasov (daca nu se intampla un cataclisma cu sala). promit si sa ma trag de pe central pe extrema in aparare si sa las mingea sa ma depaseasca elegant :D

    RăspundețiȘtergere
  70. Pai normal...si daca se poate, sa nu fie totusi prea cald, sa fie soare dar sa adie putin vintul....sa nu fie multe ginganii si evident...carnea sa fie slaba, fara pic de grasime. :))) SUFICIENT????? :D

    RăspundețiȘtergere
  71. .... se cheama ca asta este sabotaj:)....

    RăspundețiȘtergere
  72. Eeee, Cuni....eu ma alintam, iti dai seama. :))

    RăspundețiȘtergere
  73. Dinuuu, in aparare de tragi de pe centru pe extrema si lasi nu mingea, ci MIHA-MINGEA, să te depaseasca elegant :))
    Imi esti dator, da?

    RăspundețiȘtergere
  74. Miha, EVIDENT ca la aia se referea, ce naiba. Si la fel de evident ca e dator vindut. Ca TI-E dator vindut. :)) Nu stiu de ce, dar imi place ideea, na...:)

    RăspundețiȘtergere
  75. Lol, am vrut sa o spun mai cu perdea, dar vad ca doar Meli s-a prins. Vezi ca ai mei colegi ma vor in centrul apararii. Nu te bagi mai bine centru? :D
    Si cred ca o sa ma apar si la Foca :))). Desi concurenta va fi mare, si altii il vor pe foca :))))))

    RăspundețiȘtergere
  76. Maaaamaaa, maaaama...ce de orgolii la miloc. Oameni buni, trebuie sa mergem la sala sa ii vedem, cred ca ne vom distra pe cinste in tribuna. :))

    RăspundețiȘtergere
  77. http://steagulrosu.wordpress.com/2010/05/23/emotii-baieti/ Scuze pentru offtopic :)) Dar merita citit!

    RăspundețiȘtergere
  78. Da, frumos! Si foarte bine scris. Felicitari. :)

    RăspundețiȘtergere
  79. Ma mandresc cu tricoul lui Gabi ;) E pus la loc de cinste! Banuiesc ca e ultimul lui meci din cariera si mai ales la Steagu!

    RăspundețiȘtergere
  80. Mitel...nu cred neaparat ca se retrage. Depinde ce se va intimpla. Ca daca pleaca toata lumea si bani nu sint....vor fi nevoiti sa tina cu dintii de ORICINE vrea sa mai ramina, nu crezi?

    RăspundețiȘtergere
  81. La un meci de handbal mă bag și eu :P

    RăspundețiȘtergere
  82. Hehe...Rares, in acest moment sintem la stadiul de a glumi, legat de un meci de handbal. Dar mai stii...poate la un moment dat inchiriem sala si ne prostim si noi, de ce nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  83. Dacă vă hotărâți să jucăm... să nu mă uitați!!

    http://www.brasovfans.ro/site4/index.php?mod=article&cat=handbal&article=1754

    RăspundețiȘtergere
  84. Da, stiu de acest turneu. Dar noi ne amuzam, totusi. Insa vorba ta...mai stii...poate-poate. :)

    RăspundețiȘtergere
  85. Hm, trebuie sa am o discutie cu Adriana de situl ala. Rares, parca il boicotam pe Levente, nu?

    Chiar daca nu puteti juca va asteptam la sala sporturilor sa-i sustineti pe acei dintre noi care vor juca :))

    RăspundețiȘtergere
  86. ... si totusi: ,, vikendul '' asta merge sau iarasi bagam scuza cu ploaia si cu udatul la picioruse :)... CITEZ: ,, Pai normal...si daca se poate, sa nu fie totusi prea cald, sa fie soare dar sa adie putin vintul....sa nu fie multe ginganii si evident...carnea sa fie slaba, fara pic de grasime. :))) SUFICIENT????? :D "... tre' sa fie indeplinite chiar toate aceste conditii? ... adica oricum eu vin ...asa caaaaa.... :)

    RăspundețiȘtergere
  87. ... si daca ma supar vin de Vineri...:)

    RăspundețiȘtergere
  88. Cuni...acum glumim noi, dar chiar atit de mofturoasa nu sint. :)) Acum nu stiu ce sa zic legat de week-end-ul asta, pt ca Miha si Dinu participa la turneul ala mixt care va avea loc la sala sporturilor. Eventual...mergem sa ii vedem si daca e sa nu fie gratar, macar "iesit la o bere" tot va fi. Vedem noi cum ne organizam, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  89. Meli e adevarat ca a plecat Vama la rapid cu Roman , Eze , Duarte si Abrudan??

    RăspundețiȘtergere
  90. mitel...ce stiti voi, stiu si eu, sincer! El are telefonul inchis, pt ca e la Liga. Oricum...in acest moment, noi de la Brasov avem acces mai mic la informatii. Cei din Bucuresti il prind mai repede pt ca merg pe unde stiu ca se duce si asteapta sa iasa. Asta pt ca la telefon nu raspunde.

    RăspundețiȘtergere
  91. Sa faca ce vrea el... dar sa nu distruga echipa sa o dezbine!

    Dinule am o rugaminte la tine... cand vezi mesajul asta si poti sa imi dau un telefon ca vreau sa te intreb ceva, indiferent de ora! Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  92. Nu știu de ce presimt că Dinu Gheorghe rămâne la Brașov :) Așa a fost în fiecare pauză competițională...

    RăspundețiȘtergere
  93. Acelasi lucru il presimt si eu, Rares.

    RăspundețiȘtergere
  94. Doamne...sper sa presimtiti BINE. Nu de alta, dar sincer...nici macar la nivel de IDEE nu vad un npresedinte care sa vina in locul lui, sa fie credibil, si sa mai si ramina o parte dintre jucatori.

    RăspundețiȘtergere
  95. Viitorul NU sună bine: http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/abrudan-si-a-depus-memoriu-ajunge-gratis-in-giulesti-191879.html

    RăspundețiȘtergere
  96. Rares, tu ai vazut cine a scris articolul ala? E adevarat ca Tavi si-a depus memoriu, insa eu zic ca jucatorii vor primi banii din drepturile de televizare.

    RăspundețiȘtergere
  97. Rares si Ovidiu...si-a depus memoriu dar si l-a si retras astazi, dupa o discutie cu Dinu Gheorghe. Apropo de asta...chiar l-a dezamagit pe Dinu Gheorghe. A zis ca se asteta poate la altii, dar nu si la Tavi.

    RăspundețiȘtergere
  98. Melania, e dreptul lor. De ce sa-i judece Dinu Gheorghe? Sunt si ei oameni, nu?

    RăspundețiȘtergere
  99. Miha-mingea se joaca cu mingea! Melania la ce ora incepe maine?

    RăspundețiȘtergere
  100. Ovidiu...poate ca are si Dinu Gheorghe motivele lui. Si...pe buna dreptate, dovada ca la O ZI....Tavi si-a retras memoriu.

    Puiu...echipa Mihaelei are primul meci la ora 9.00. Nu stiu la cit joaca Dinu cu echipa lui. Cert e ca eu voi merge la meciul de la ora 13, ca e mai rezonabila ora pt mine, ca deh...e simbata si mai am una alta de facut prin casa. Daca vrei sa vii...ne vedem acolo. E valabil pentru toata lumea, de altfel. :)

    RăspundețiȘtergere
  101. Pai cred ca tocmai asta astepta si Tavi...sa vorbeasca cineva cu el...

    RăspundețiȘtergere
  102. ... dimineata ...dar la ce ora Puiu?...

    RăspundețiȘtergere
  103. .... cine stie unde se poate face o cartela de scara, in Brasov?....

    RăspundețiȘtergere
  104. ce fel de cartela? daca este pentru interfon, la firma care are service-ul la interfon

    RăspundețiȘtergere
  105. ... da pentru interfon....da nu exista posibilitatea sa facla o copiuta dupa alta cartela?..

    RăspundețiȘtergere
  106. nu stiu! eu cand raman fara cartela vorbesc cu seful de scara! el le obtine de la firma care se ocupa de interfon! dar daca n-ai cartela suna si tu la vecini! zici ca esti postasul si vii cu pensia!:)he hehe

    RăspundețiȘtergere
  107. ....misto ar fi sa-mi raspunda o vecina..draga vecina!...

    RăspundețiȘtergere
  108. .... pe un ,, buton " evident...:)...

    RăspundețiȘtergere
  109. ma-c la culcare! Maine trebuie sa castig Liga Campionilor asa ca trebuie sa fiu odihnit si fresh! noapte buna si Cuni ai grija ce Buton apesi...

    RăspundețiȘtergere
  110. Buna dimineata! Heeei...mai oameni, am uitat de Rares. Asa ca...Rares daca esti pe receptie...vezi ca la 12 jucam handbal la sala sporturilor. :)) Cel putin asa speram noi, acum ramine de vazut daca ne va si iesi. Stiu ca tu ziceam ca la un meci de handbal te vagi si tu. Oricum...daca nu poti acum...data viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  111. Rares, Melania a vrut sa zica sa fi la sala inainte de 12!

    RăspundețiȘtergere
  112. Melania daca supravituim in mod sigur va fi si data viitoare! Stii tu pofta vine mancand...

    RăspundețiȘtergere
  113. Puiu...ne vedem pe la 11...11 si un pic la sala. Eu o astept pe Violeta sa vina de la redactie, ca are pina la 11 o emisiune la care trebuie sa stea...si apoi veneim.

    Puiu...am votat....noi nu avem Pavel azi. :))

    RăspundețiȘtergere