miercuri, 20 mai 2009

Deja vu!!!

Cum spuneam mai devreme, la un comentariu...am senzaţia ciudata de deja-vu, în ceea ce priveşte situaţia de la echipa de handbal, şi de ce nu, chiar şi legată de ceea ce se întîmplă la FC Braşov. La handbal, cam acelaşi lucru se întîmpla şi anul trecut pe vremea asta. O sunam pe atunci pe Mariana Tîrcă sau pe Sorin, soţul ei, şi îi mai întrebam ce se întîmplă, cine vine, cine pleacă, ce program vor avea pentru vară şi multe alte întrebări fireşti pentru acea perioadă. Ridicau din umeri neputincioşi...şi spuneau ca încă nu ştiu. E drept, la vremea aceea nu îmi imaginam ca Teodor Florescu poate avea o atitudine de genul celei de acum, deşi, CULMEA chiar şi atunci era la fel. Diferenţa este că....atunci noi nu aflam. Mariana şi Sorin Tîrcă încercau pe cît posibil să ţină departe de presă aceste lucruri. Ulterior s-a dovedit că nu a fost neapărat o alegere înţeleaptă.

Ei bine...care e diferenţa acum? Fetele vor pleca în vacanţă cu buzunarele goale. Antrenorii nu mai ştiu nimic de patron. La capitolul plecări şi veniri...totul e sub semnul întrebării. Aşadar...ne-am mira oare dacă la reunirea lotului, Herbert Muller ar afla, probabil din presă că nu mai este antrenor? Sau...ne-ar mira dacă şi acum, ca şi atunci...vacanţa fetelor s-ar prelungi, pînă cînd cei de la club (da, da....o să rîdeţi, dar clubul asta chiar are conducători!!!!) vor reuşi să dea de patron pentru a şti cum stau lucrurile? Pe mine sincer...nu m-ar mai mira nimic. Din pacate!

Despre FC Braşov...ce să mai spun? În cîteva cuvinte: a mai fost Răzvan Lucecsu antrenor, a făcut treabă bună şi începuse un proiect bun, dar...a plecat şi...ne-am întors iar în mediocritate. Acum...sîntem aproape în acelaşi punct. Sper totuşi ca de această dată...continuarea să fie alta decît cea de atunci...

Cu siguranţă vom mai vorbi despre toate acestea...

PS: Poate cîndva...o să vă povestesc cum a fost în deplasările cu echipa Rulmentul. Încă nu sînt convinsă că ar fi fair-play să povestesc cum am simţit şi cum M-AM simţit...Poate îmi fac "curaj" si vă voi împărtăşi şi vouă. Aţi avea cu siguranţă o imagine mai clară a ceea ce se întîmplă...

17 comentarii:

  1. Am postat ceva nou...pt ca se adunasera deja prea multe comentarii dincolo si am observat ca era deja incomod de ajuns la...ultimele.

    Continuam aici discutiile incepute dincolo.

    Dinu...bine ai venit!!!!! Multumesc pentru magneti. Sint deja pe frigider. :) In curind...ma voi extinde si pe centrala, probabil....:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, din pacate sportul brasovean pare ca este, din nou, pe o panta descendenta. Sa speram ca pana la urma se vor rezolva problemele financiare, pentru ca de aici pleaca totul, si va reveni totul in normalitate.

    Ai dreptate, s-au strans prea multe comentarii la articolul celalalt.

    Si azi te-am vazut Melania. :P In seara asta nu o sa pot sta prea mult la vorba pe blog ca ma doare capul ingrozitor, dar cred ca si voi veti urmari finala Cupei UEFA, cu Mircea LUcescu in prim-plan.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, Ovidiu! Da, erau cam multe si era deranjant de ajuns la ultimul, pt ca se trecuse deja pe alta pagina....

    Daaa, mi-am dat seama ca tu esti cel care m-a salutat din masina. Plecasem de la redactie si mergeam acasa.

    Clar si eu ma voi uita la meci. Mi-ar placea sa cistige Sahtior.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si a cistigat SAHTIOR!!!! Mare bucurie pentru mine.Si Meli stie foarte bine, chiar ma bucur din tot sufletul, si pentru nea Mircea, dar mai ales pentru Razvan. Adevarat meci de fotbal. Nu stiu cit timp va trece pina sa avem si noi o echipa care sa ne faca sa stam cu sufletul la gura intr-o mare finala internationala....

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ai venit cu postari aici!!!! :) Daaaar...am scris ceva SPECIAL pentru finala de aseara.

    Eu una...nu as fi crezut ca o sa am asa emotii pentru Mircea Lucescu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu îl vreau pe domnul Herbet Muller în continuare la echipă!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu esti singurul care il vrea in continuare la echipa. Dar...asa cum vara trecuta nu a contat citi ar fi vrut-o pe Mariana Tirca...in continuare, nu stiu in ce masura ar cintari ce vrei tu...eu sau altii. Din pacate...nu decidem noi ci altii. Si nu mereu decid bine.

    Te miri ca INCA nu se poate da de Florescu??? Eu nu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Dacă ar fi să mă iau de regiunea din care vine el, aş putea interpeta multe, dar aş vrea să ne, sau cel puţin mie, dovedească contrariul. Iar ca să fac o comparaţie, uşor forţată, l-aş compara pe Florescu cu Copos. În perioada asta, amândoi au aproximativ acelaşi discurs. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mda...nu ar fi fortata comparatia. Amindoi vorbesc mult si par foarte convingatori. Daaaar...cam atit. Totul se rezuma la vorbe.

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca ar fi doar aceasta comparatie as fi foarte linistit. Teama mea e ca Florescu vrea sa distruga aceasta echipa. Se pare insa ca Muller cu fetele nu prea sunt de acord. Ar trebui ca toate fetele impreuna cu Muller sa primeasca premiul Fair Play.

    RăspundețiȘtergere
  11. Cam da...ar cam merita. Poate nu toate...dar majoritatea...:)))

    Mi-e groaza sincer de ce va fi la vara, cind se va reuni echipa. :(

    RăspundețiȘtergere
  12. Deci exista un "ghimpe" in echipa?

    RăspundețiȘtergere
  13. UNUL??? Ar fi fost eliminat de la sine. Din pacate....e un pui de cactus pe acolo pe undeva....:))))

    Multe sint anapoda la echipa asta. Offff.....

    RăspundețiȘtergere
  14. Pai da si tu cu un ierbicid ceva....

    RăspundețiȘtergere
  15. Aoleu...si asa ma urasc citeva. :)) Vrei sa dea cu masina peste mine???

    Glumesc, desigur! Poate vara asta se vor usca de la soare...au macar se vor mai ofili...:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Păi un lucru care, după părerea mea, e anapoda e marketingul. Se pare că ăsta e un virus care se ia. Atât la FC Braşov, cât şi la Rulmentul Braşov sunt probleme cu marketingul. Din păcate, nu ştim să ne vindem imaginea.

    RăspundețiȘtergere
  17. Cam asa stau lucrurile, desi culmea...ambele cluburi au avut in mina si piinea si cutitul....

    Rulmentul a traversat o perioada foarte buna de care puteau profita pentru promovarea clubului, iar FC Brasov l/a avut doi ani pe Rayvan Lucescu aici....un om de care se folosesc marci de renume pentru reclama. Numai ei nu au stiut sa il si "vinda" in beneficiul clubului...

    Asta e...din nefericire...noi nu avem de ales decit sa raminem optimisti. Atit cit mai putem.

    RăspundețiȘtergere