miercuri, 24 februarie 2010

Bum...bum...bum!!!!!

Cosmin mi-a dat un link, a lăsat un comentariu, si aşteaptă o parere, cu care nu sînt de acord în totalitate. Îi voi răspunde aici, prin această postare, nu de alta, dar la comentarii s-au strîns deja prea multe. Ei bine, ca sa ne lămurim, pe unul dintre site-urile lui, şi anume www.kronsport.ro, a scris un articol (cautati-l mai jos in pagina, ca este acolo), în care se referea la „tobele si goarnele“ din dotarea unei grupări de suporteri braşoveni.

Ok...e drept, gălăgia este infernală, mai ales dacă mai vin şi oaspeţii cu galeria lor, şi te nimereşti în mijloc între cele două (eu am păţit-o). Însă sincer, îmi amintesc sirenele pe care le avea la un moment dat galeria de la volei masculin. Îţi ţiuia capul două ore după un astfel de meci. Şi deşi ne deranjau pe toţi, ele tot au rămas acolo în tribună, făcînd acelaşi lucru...:)

Aş prefera şi eu cîntatul, aş prefera scandările, „valurile“ şi aplauzele, dar nu pot merge atît de departe, încît să pot spune că acele tobe şi goarne ar trebui „interzise“ în sală sau la patinoar. Să fim serioşi, era o vreme, cînd în PAUZA unui meci nu reuşeai să te înţelegi cu cel de lîngă din tine din cauza muzicii dată la maxim.

Aşadar...ca o concluzie PERSONALĂ. Decît să aud înjurăturile din tribună (hihihi) prefer să suport gălăgia aia care DA, şi pe mine mă scoate din minţi. Însă...vorba unui amic "nu eşti la teatru, nu?".

217 comentarii:

  1. E o chestie de educaţie şi de confort. E mai lejer să sufli bezmeticeşte în nişte goarne decât să cânţi pentru echipă. Sportivii disting că goarnele alea ca urlă haotic sunt ale suporterilor lor? Nu prea cred. A cânta însă pentru echipă (fie de fotbal, handbal sau hochei) e mult mai benefic pentru psihicul sportivilor, în sensul că ei ştiu care-s ai "lor".

    Eu aş prefera ca lumea să se dezmeticească odată (nu să se trezească cu o restricţie) şi să realizeze inutilitatea a sute sau mii de goarne. E ca-n muzică. Trebuie o proporţie a elemtelor vocale şi de sunet. Momentan e o disproporţie grotească.

    RăspundețiȘtergere
  2. Razvan...de acord cu tine. Am spus...si pt mine e deranjant, fereasca Dumnezeu sa iti sune telefonul la un meci de handbal, ca nu ai nicio sansa sa te auzi cu cel care suna. Dar nu sint de acord nici cu ideea de a fi interzise goarnele.

    Si mai e un aspect. Ne place sau nu, ei sint sint singurii care fac "galerie" in felul lor, la meciurile de handbal, baschet sau hochei. Nu stiu daca ai observat, insa sint meciuri de handbal, in care la un moment dat TOT publicul striga "Rulmentul, Rulmentul", iar atunci tac si ei si striga. Daca ar fi probabil mai multi...puterea exemplului ar functiona mai bine.

    Sincer...desi pare ca as fi de partea lor, nu este asa. Insa e usor sa dam cu pietre dar sa nu facem nimic. Stau si ma intreb...de ce sportul brasovean are atit de putini suporteri care sa isi si exprime VERBAL atasamentul entru o echipa sau alta.

    PS: STIU foarte bine de ce sinteti impotriva lor si DA, sint de acord cu voi. Dar dopar legat de acest aspect. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Treaba asta cu manifestarile este cu dus si intors. Sincer cred ca daca ar sta cineva langa mine cand fac vocalize si imi exersez metotoprana, in urmatoarele 5 minute ar cauta ce.... numarul de telefon de la ORL? ... nu... va cauta numarul de telefon de la NEURO... si va concluziona ca atmosfera din sala este ceva de genul:RAHMANINOV-RAPSODIE PE O TEMA DE PAGANINI, in comparatie cu ce se afla in imediata lui apropiere. Pai eu daca stiam sa cant ma duceam de mult la opera si probabil ca as fi castigat mai bine decat acum.Chestia e ca nu pot sa strig pe cat de tare as vrea pentru ca ragusesc repede si sincer nu cred ca exista cineva din aceasta gasca care sa nu fi fost ragusit in urma unui meci si asta pentru ca ar fi cantat Ave Maria. E corect, o manifestare organizata, condusa de un lider ar fi cu totul altceva, adica asa cum a aratat Puiu ca exista la fani Besiktas Supporters, dar pana acolo mai e...Si apoi eu nu cred ca sportivii sunt deranjati de lucrul acesta atat timp cat nu e vorba de huiduieli, injuraturi si lucruri asemanatoare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Melania, eu si daca sunt in sedinta si suna telefonul nu pot sa vorbesc si asta nu pentru ca ar vreo galerie in sala, dimpotriva: toti tac malc si isi primesc cu smerenie papar - deci... nu e obligatoriu sa vorbesti la telefon in timpul meciurilor.

    RăspundețiȘtergere
  5. .. ca ar fii vreo galerie ...ai inteles eroarea.

    RăspundețiȘtergere
  6. ...si pentru ca mi-a placut mult chestia cu telefonul in timpul unui meci....Melania pentru tine.http://www.youtube.com/watch?v=Dyrug3zTxro&feature=related ...si cine crezi ca ar fi reusit sa auda un telefon acolo? ... macar de-ar fi la fel si la noi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cuni

    e una sa catnti 20 min pe meci in stilul ala si apoi sa poti sa stai sa asculti cantece la p decenta.

    Eu nu am zis sa fie interzise, doar sa fie diminuate nr lor. e una sa canti si sa bati in toba, si una sa faci zgomot infernat. Crezi ca pe fete, baieti ii ajuta asta? ii deranjeaza, iti zic eu.... asta de la 3 juc de la rulmentul...

    RăspundețiȘtergere
  8. Cuni...de multe ori, e nevoie sa vorbesc la telefon in timpul meciului, nu am discutii personale, iti dai seama. Hihi...

    Dar nici macar asta nu ar fi problema, ca e galagie. Este in regula, imi place atmosfera de la sala si de la stadion, insa e drept...uneori te scot din minti suporterii pt ca insista DOAR cu goarnele alea. ASta incearca si Cosmin sa spuna.

    Eu nu spun ca trebuie sa li se interzica sa vinba cu goarne...si doar sa mai alterneze felul in care fac galagie. Atita tot. :)

    Cosmin...nu cred ca fetele au timp sa se mai gindeasca la goarne. Poate doar cele de pe banca. :))) Cele care sint in teren, crede-ma ca nu mai dau importanta. Parerea mea...

    RăspundețiȘtergere
  9. Eeeee....Cuni, Besiktas si Liverpool sint renumite SI pentru atmosfera care este in tribuna la meciurile de acasa, deci....


    Dar acolo e chiar altceva, nu se compara, ai dreptate. Macar de ar JUMATATE si la noi...din cit e acolo. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Bai a inceput meciu de hochey! ;) Hai Brasovu ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ca modul de exprimare al suporterilor nu este unul deosebit sau spectaculos este adevarat. Ca acel zgomot infernal produs de goarne este deranjant, posibil. Vreti sa cantam ? Cantam, chiar daca suntem afoni! Dar ce? Tin minte atmosfera din sala cand rulmentul juca in Challenge Cup (ce vremuri!), cand existau cativa trompetisti si tobosari in sala. Spectatorii primeau un poster din carton cu date despre meci, care avea deja stantate niste adancituri dupa care putei sa-l pliezi ca pe un evantai. Toata lumea lovea cu acel evantai in palma in ritmul pe care-l canta micutul taraf (am vrut sa-i spun orchestra dar era prea pretentios termenul). Frumos si placut. Au disparut cartoanele, au disparut trompetistii..Oamenii au simtit nevoia sa puna ceva in loc. Asa au aparut gornistii. Numarul lor sa va diminua in momentul in care va aparea alternativa. De la o sala care canta la unison au ramas doar acei "suporterii profesionisti" (termen preluat din articolul de pe Kronsport). Dar fara acel grup, oricat de disutabil ar fi modul lor de manifestare, atmosfera ar fi poate chiar sumbra. Campionatul trecut am constat ca cei de la tribuna mica nu prea doresc sa se manifeste. Fiecare are dreptate in felul lui. Poate ar cam trebui rarite goarnele dar cu ce le inlocuim? Si eu am o gorna. Am renuntat de mult la ea. Nu ma regaseam ca gornist. Acum plec de la meciuri cu palme rosii si cu usturimi. Vocea oricum o lasam in sala la fiecare meci.

    RăspundețiȘtergere
  12. ... eu unu o sa urlu cat ma tin bosogii si nu o sa vorbesc la telefon nici discutii personale, nici discutii impersonale, nici cu fete, nici cu baieti, poate doar cu Puiu daca nu ma aude cand o sa-i tip la ureche...hi, hi, hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....

    RăspundețiȘtergere
  13. hai ca am glumit Cosmin... te rog nu te supara...ok?

    RăspundețiȘtergere
  14. Hai sa facem o galerie urlatoare! Sa vezi atunci cum o sa fie regretate goarnele.
    Cred ca Mitel este bolnav de nu zice nimic!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ai punctat bine, PUiu...si am gindit la fel. In acest moment, acele goarne au si ele rostul lor. Sint singurele (ele, goarnele - hahaha) care fac galagie in sala. Daca nu ar mai fi ele...ar fi liniste si am auzi probabil si felul in care injura cel "de peste drum". Serios acum...sint derenajante, dar...ca ele sa se autoelimine, trebuie sa fie altceva mai bun in loc. Parerea mea...si dupa cum se vede...nu numai a mea.

    Si daaaa....ce fain era acum 2 ani...cind in sala era o atmosfera de nu iti mai doreai sa se termine meciul. Imi amintesc acel 27-26 cu Oltchimul...Doamne, cum a fost. Ce atmosfera...

    RăspundețiȘtergere
  16. Mitel se uita la hochei. A zis Hai Brasovul. Dar nu inteleg UNDE se uita.

    RăspundețiȘtergere
  17. da tot o sa tip.........hi..

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu cred ca se supara Cosmin! Stie si el de gluma....

    RăspundețiȘtergere
  19. M-au omorit baietii astia cu hocheiul. Eu nu mai inteleg cind si in CE joaca. Acum e superliga, acum e un fel de play-off. Spun UN FEL, pt ca sint doat 6 echipe. M-au ametit.

    Deci acum Fenestela joaca la Bucuresti cu Steaua, in Superliga, iar vineri joaca acasa cu Miercurea Ciuc.

    Si ca tot veni vorba de patinoar...a fost un prieten simbata si zicea ca gheata era cam ciudata si ca era cam multa APAAAA. Asta ma pune pe ginduri. Mitel...mai stii ce iti spuneam la meciul de hochei, nu? Ca se vede cam multa apa...

    IN fine...sa nu fiu circotasa, poate ca INCA nu s-au prins cum e cu "masinaria" aia super-performanta.

    RăspundețiȘtergere
  20. Pai vezi Melania, presa cum nu este informata? Meci al unei echipe de hochei din Brasov: cind, unde, cine, cum, de ce, cine transmite (daca transmite) si asa mai departe! Pai se poate.....

    RăspundețiȘtergere
  21. Dar ce Melania ti-e frica de apa? nu stii sa inoti?

    RăspundețiȘtergere
  22. Cuni...Cosmin e un super baiat, nu se supara el asa usor. :)

    PS: La meciul cu Bacaul...ma suna baiatul de la Bacau, cel care imi scrisese pe site, sa ii spun scorul, ca era curios. Crezi ca m-am inteles cu el? :))) ei bine...NU! :))

    RăspundețiȘtergere
  23. ma duc sa butonez sa vad unde este hocheiul desi auzisem ca ar fi la unspece...

    RăspundețiȘtergere
  24. Da Meli ai dreptate este prea multa apa :|

    Meciul este in direct pe GSP TV si conduce Steaua cu 1-0.

    Puiu nu as vrea sa intru in duscutia asta cu goarnele ca nu cred ca as mai termina pana dimineata :))

    RăspundețiȘtergere
  25. Mitele in seara asta nu ca e meci in LC la fotbal. Dar sunt curios sa vad parerea ta.

    RăspundețiȘtergere
  26. Puiu, nu EU ma ocup de hochei la noi la ziar. Iar colegul meu...vad ca si-a luat pauza de hochei. O sa INCERC sa ajung eu miine la 11 la conferinta la ei si sa mai aflu si eu una alta. Nu imi place sa ma bag la ce nu ma pricep. La hochei merg pt ca vreau eu, ca imi place cum joaca baietii. Dar am zis mai sus in ce joaca acum. In Superliga...

    Am dat si eu pe GSP.

    RăspundețiȘtergere
  27. Eu zic ca se vede relaxarea in jocul echipelor, numai este nici o miza momentan. Se stie mai mult ca sigur ca o sa jucam semifinala cu Steaua!

    Semifinala se joaca in felul urmator! Cel mai bun din 5 meciuri! Joaca Fenestrela primul meci la Steaua , 2 meciuri acasa si dupaia 2 la bucuresti! Deci 3 in deplasare si 2 meciuri acasa!

    RăspundețiȘtergere
  28. Mitel...omul cxare mi-a zis mie ca a fost la patinoar, a spus ca unde sint portile erau niste gauri cam maaari (cit doua palme) si ca toata lumea cadea in zona aia. Si ca...erau portiuni unde e multa apa, iar gheata cica nu e faina. Imi place sa cred ca omul ala exagera. Acum chiar sint curioasa sa merg sa vad.

    RăspundețiȘtergere
  29. Mitel...asta intelesesem...ce ma ameteste e ca nu mai stiu cind joaca in play-off, cind in superliga. In plus...baiertii astia joaca la trei zile. :)) Ei nu se pling? Hahaha...:))

    RăspundețiȘtergere
  30. Pai ce sa zic... acuma sa ne hotaram daca mai mergem sau nu vineri ;)

    Faza cu gaurile cat doua palme e cam trasa de par zic eu! Doar am fost la meci si nu am vazut nici o gaura! Si nu cred ca apare asa peste noapte gaura!

    RăspundețiȘtergere
  31. Alea meciuri! Cel putin primele 3! Melania am zis PRESA nu MELANIA! Sa fiu finantator la o echipa care reprezinta orasul as fi un pic (a se citi: extrem de) suparat pe lispa asta de interes din partea presei sportive.

    RăspundețiȘtergere
  32. De asta vreasu sa merg miine la conferinta. Numai ca IAR o sa ma "cert" cu toata lumea si o sa imi sara colegii in cap. :(

    Sincer...mie mi-au lasat o impresie super buna oamenii de la hochei. Mi s-au parut super bine organizati. Dar stii care e "prostia"? Daca eu ma apuc sa zic ceva...sar ceilalti, care mai stiu cu ce maninca hocheiul, si imi spun ca e treaba mea sa ma interesez. Si pe undeva au dreptate. Insa uite...sa iti spun ceva, Rulmentul ne DISPERA cu faxurile inainte de meciurile de campionat si cupele europene, chiar daca vorbeam toti ZILNIC cu ei la telefon. Mi se pareau inutile.

    In fine...e drept ca e treaba noastra sa STIM si sa ne interesam cind se joaca. Si da...eu in locul lor "as trage presa de minecuta". Uite...miiine ei fac conferinta, probabil pt meciul de vineri.

    Mitel...despre patinoar, eu VREAU, singura problema e ca vineri este concertul acela caritabil folk, siu i-am promis lui Cosmin ca mergem. E drept...putem lua bilete si sa nu mergem, ca pina la urma e important ca platim acel bilet, insa parca-parca as vrea sa merg si acolo. Dar e la aceeasi ora cu hocheiul si cu mersul la patinoar de dupa hochei. Offf...

    PS: Azi m-am enervat ca nu s-au tinut de cuvint cu ce au spus legat de biletul la poatinoar. Au spus ca cel putin pina la vara va fi 10 lei si 5 lei pt elevi si studenti, iar acum l-au marit, e 15 lei si 7 lei.

    RăspundețiȘtergere
  33. PS: Gaurile cit doua palme nu ca si adincime, logic ci ca latime. De adinci nu erau adinci, ci doar cit sa te impiedici. Zicea ca acolo unde sint portile. Dar nici eu nu am vazut nimic, ce sa zic...

    RăspundețiȘtergere
  34. Pai atunci Meli o lasam pe alta data cu patinuaru. ;)

    RăspundețiȘtergere
  35. pai Mitel, noi nu ne-am hotarit, sincer. Probabil ca miine va trebui sa luam o decizie. Si Miha ar inclina catre patinoar, in loc de concert. Oricum...bilete la concert voi lua. Om vedea...inca nu stim. Cine stie ce ne mai "trazneste" pina vineri, nu?

    Si voi mergeti la folk, la Reduta?

    RăspundețiȘtergere
  36. Doamne a dat Brasovu bara :|

    RăspundețiȘtergere
  37. Ma uit si eu la hochei. Nu stiu baietii ce fac...

    RăspundețiȘtergere
  38. Mai mult ca sigur o sa fim la patinuar la meci!
    Da normal ne hotaram :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Da e gata meciu zic eu ;D Orcum meciurile astea fara miza nu sunt foarte interesante!

    RăspundețiȘtergere
  40. He! he he..Melania un club este dator sa te informeze chiar daca tu ii suni mai inainte! Am o intrebare, dupa meciul de hochei este serie la patinoar?

    RăspundețiȘtergere
  41. De asta vreau sa merg miine la conferinta. Ca sa aflu. Teoretic ar fi, oricum indiferent daca voi ajunge sau nu eu la acea conferinta, voi suna si ma voi interesa si iti spun. Si eu vreau la patinoaaaaar, dar sint cu gindul si la concertul caritabil. Oi vedea. Oricum va spun din timp...adica miine. :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Pai stai linistita ca nu au intrat zilele in sac!

    RăspundețiȘtergere
  43. Daaa, stiu, insa tu si Iulia numai vinerea puteti veni. Si na...vrem sa mergem toti, nu?

    Luni mi-a amintit Coco (Cosmin) ca folk-ul e tot vineri. Si i-am promis ca merg. El s-a ocupat de acest concert caritabil (pentru Hospice), nu singur dar a pus si el ceva suflet acolo, si parca parca as merge sa si vad, nu doar sa cumpar biletul.

    RăspundețiȘtergere
  44. Puiu...oricum...si daca o sa mergem noi in timpul saptaminii...mai mergem o data si intr-o vineri si gata. :) Ne nimerim noi cumva toti.

    RăspundețiȘtergere
  45. Baieti...eu ma retrag la somn. Ne auzim miine.

    Somn usor la toata lumea....sa dormiti bine. :) Hihihi....

    RăspundețiȘtergere
  46. Melania, dute la spectacol daca ai promis! Odata si odata mutam noi blog-ul pe/la gheata!
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  47. Eu nu sunt impotriva tobelor si a goarnelor.. ci a nr lor....nu faci admosfera care sa ajute....

    Ideea de suporter profesionist nu era o chestie la misto, chiar sunt.

    Cunosc ceva persoane din acel grup, le stimez f mult...doar ca e urat sa nu poti vb cu nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  48. In loc sa avem si noi ceva original, ii copiem pe spanioli si aducem cat mai multe goarne!

    RăspundețiȘtergere
  49. Meli te asteptam cu vesti noi de la conferinta :D

    RăspundețiȘtergere
  50. Hello....hello.

    Hai ca acum am prins un pic de timp sa scriu ceva si aici. Pai cine stie ce nouati nu sint, doar ca e clar ca vor veni 250 de oameni de la Miercurea Ciuc la meciul de miine, si alti vreo 50 de la Sfintu Gheorghe.

    Cei de la Brasov se asteapta la un patinoar plin. Chiar daca biletul va fi 10 lei si 5 lei pt elevi si studenti.

    In rest...ce sa zic...ei spun ca au sansa de a se bate chiar si la titlu. Teoretic...au sansa lor. Practic....cine stie. Totul e posibil. :)

    RăspundețiȘtergere
  51. Salutare. Nu stiu de ce dar citind comentariile de mai sus,am convingerea ca cineva s-a suparat? Un suporter profesionist:
    - traieste pentru echipa sa
    - stie aproape tot despre acei sportivi, cand s-au nascut, unde au copilarit, unde au invatat, ce sunt parintii, fratii,unde locuiesc,ce localuri frecventeaza, ce prieteni au, ce masini au etc....deci aproape tot
    - face sacrificii pentru aceasta echipa - alearga dupa ea in tara, cheltuieste ultimul banut pe benzina, tren sau alt mijloc de transport
    - se scoala la 3 dimineata ca sa stea la coada sa apuce un bilet
    - plange de bucurie sau de necaz pentru aceasta echipa
    - striga cat poate la meciuri, injura printre dinti pe idoli si in gura mare pe adversari
    - sare gardul daca este fugarit si foloseste orice mijloc pentru a-si vedea idolii
    - simte ca nu mai simte nimic in timpul unui meci, adica dispar toate..
    - subiectul ultimului meci este mereu nou pana la o viitoare confruntare
    - intra neinvitat in grupuri ce discuta despre echipa sa
    - gaseste si incurca solutii pentru victorii
    - si cred ca multe, multe altele.
    Desi am trait aceste lucruri,eu nu cred ca am fost vreodata suporter profesionist.
    ....am cunoscut si am auzit de oameni care au trait cu adevarat si unii nu au mai rezistat ba chiar au murit pentru echipa lor .... ce tensiune? ce traire?...ei cum s-ar numi? si multe, multe altele. Imi cer scuze daca s-a suparat cineva, nu a fost nici o mistocareala sau luare in zeflemea, ci s-au vrut a fi pur si simplu comentarii degajate, destinse si placute si atat. Pentru mine acest subiect este incheiat.

    RăspundețiȘtergere
  52. Buna, Cuni! Hehe...crede-ma, ai o impresie gresita, chiar NIMENI Nu s-a suparat. Sintem prea "nebuni/zapaciti" ca sa ne suparam unii pe altii, de asta poti fi sigur.

    Chiar azi a trecut Cosmin pe la noi pe la redactie si a zis ca nici macar el nu a spus ca cei cu goarnele ar trebui "interzisi", ci doar sa mai si cinte, nu doar sa sufle in ele si cam atit. Deci...nu s-a suparat nimeni.

    In plus...Mitel si gasca lui de prieteni...sint cei care chiar isi cheltuie toti banii ca sa mearga in deplasari, sint sufletisti totis si chiar daca uneori ma mai supara pt ca injura, tot imi sint dragi si tot ii apreciez pt ce fac.

    Chiar nu stiu de ce ai impresia asta, ca ne-am fi suparat? Poate pt ca azi chiar nu am avut timp sa stam de vorba si nu a prea postat nimeni. Eu am plecat de acasa dimineata, apoi am mers pina in oras, apoi am avut conferinta la FC BV si cind am ajuns la redactie am avut de scris. Acum baietii sint la TV la meci...asa ca...asta e motivul pt care am fost asa "tacuti".

    Si mai e ceva....tu crezi ca eu as da voie cuiva sa se supere? Hehehe....ei bine NU!!!

    RăspundețiȘtergere
  53. .. in fine..ce zici de asta i-o place lui Puiu ca dedicatie ...hi,hi, hiiiii...?
    http://www.youtube.com/watch?v=3qe3qRxBm7w&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  54. ...sau poate asta:
    http://www.youtube.com/watch?v=nHN0KuN_qCg&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  55. Hihi...Cuni, chiar nu stiu, numai el poate sa ne spuna daca l-ai nimerit sau nu. Dar acum cred ca e la meci...in seara asta poate doar in pauza de la meci sa fim activi pe blog. In rest...mai luam si noi pauza, ca meritam, nu? Hehe...

    Eu am fost la sala si sint taaaare "lenesa" acum.

    RăspundețiȘtergere
  56. Hmm deci daca vin atatia e cam jale :| Trebuie sa ne mobilizam si sa cantam sa ii acoperim!!

    RăspundețiȘtergere
  57. Din pacate am o veste proasta daca cumva ati stabilit sa mergeti diseara dupa meci la patinuar!

    Nu o sa ajung pentru ca a intervenit ceva, trebe sa merg sa ii ajut pe baietii la vopsirea unui steag pentru duminica la Ploiesti!

    RăspundețiȘtergere
  58. Mitel...nu mergem la patinoar asta seara. Doar la hochei eventual. Eu va trebui sa merg pentru mediafax, ca deh...poate se bat oamenii acolo si e stire. Asa ca...din pacate...pica si pentru mine concertul. :(

    Oricum...important e ca am luat biletul, ca pina la urma...asta conteaza mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  59. Hallow :) la ora asta dormiti?:D

    RăspundețiȘtergere
  60. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  61. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  62. Buna dimineata! Mitel...dormeam demuuuult la ora la care ai scris tu. :) Gata steagul pentru Ploieşti? Sa aveti drum bun si sa va intoarceti bucurosi dupa meciul cu Astra!!!!

    Ovidiu...pai ce faci? :( Ma intristezi, zau asa. Daca tot postezi ceva, de ce nu lasi sa vedem si noi?

    RăspundețiȘtergere
  63. Buna, Puiu! Au pierdut cu 3-1. Ma asteptam sa fie ceva mai incrincenat meciul asta, insa....se pare ca si-au dorit mai mult sa joace cu Steaua in semifinale, asa ca...le convenea rezultatul asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  64. Buna dimineata. Si semifinalele cand sunt?

    RăspundețiȘtergere
  65. Puiu...asta este programul meciurilor.
    SEMIFINALA
    28.02.2010 - SEMIFINALA1
    03.03.2010 - SEMIFINALA2
    05.03.2010 - SEMIFINALA3
    07.03.2010 - SEMIFINALA4
    09.03.2010 - SEMIFINALA5

    FINALA
    14.03.2010 - FINALA1
    17.03.2010 - FINALA2
    19.03.2010 - FINALA3
    21.03.2010 - FINALA4
    24.03.2010 - FINALA5
    26.03.2010 - FINALA6
    28.03.2010 - FINALA7

    RăspundețiȘtergere
  66. Care se joaca acasa, care in deplasare, si la ce ora?

    RăspundețiȘtergere
  67. Puiu....orele cred ca nu le stiu nici ei in acest moment. Stiu ca primele doua sint in deplasare, urmatoarele doua acasa si ultiomul joc tot in deplasare. Probabil ca se va juca de la 19.19...cam asa. Depinde probabil si de interesul televiziunilor.

    RăspundețiȘtergere
  68. am scris gresit era " de la 18 - 19". :)

    RăspundețiȘtergere
  69. Adica pe 5 martie vom avea un meci de totul sau nimic? Sa ne tii la curent cu ce se intampla!

    RăspundețiȘtergere
  70. Eeee...stai sa vedem. Ca sa ajungem la "totul sau nimic" ar trebui sa cistigam si noi cel putin doua meciuri, nu? Ca se joaca 3 din 5. Vom vedea. :)

    RăspundețiȘtergere
  71. Negativ, Melania! Primele 2 meciuri se joaca afara: poate fi 2-0, 1-1, 0-2. In oricare caz primul meci de acasa e de totul sau nimic.

    RăspundețiȘtergere
  72. Puiu...e vina mea ca nu m-am uitat pe program. Eu am dedus ca 5 martie este ULTIMUL meci din cele cinci. Si la asta m-am referit, crezind ca tu de el vorbesti. Cel din 5 martie da, este cum spui tu.

    RăspundețiȘtergere
  73. Pai, poate ne intalnim toti la hochei!

    RăspundețiȘtergere
  74. Da, de ce nu? Eu cu siguranta va trebui sa merg.

    Aseara a fost patinoarul plin. Sincer...vad ca lumea vine la hochei, si surprinzator, erau multe fete. :)

    RăspundețiȘtergere
  75. Pai ce, fetelor nu le place sportul?

    RăspundețiȘtergere
  76. Ba da...dar nu ma asteptam sa le placa hocheiul, mai ales ca noi nu am mai avut hochei in Brasov. Dar...cine stie...:)

    Plec acum la cumparaturi. Ne auzim mai incolo daca e...

    RăspundețiȘtergere
  77. Da in mare parte e terminat! Daca e vrun bloger care vrea sa mearga la ploiesti la meci sa zica ca sa lom legatura cu el pentru bilete! Ca cei de acolo nu o sa vinda la casele de bilete!

    RăspundețiȘtergere
  78. Mitel...nu cred ca baietii or sa mearga, dar...drum bun voua pt miine. Aveti grija!!!!

    RăspundețiȘtergere
  79. Eu am intrebat pentru ca asa ceva ce fac astia din ploiesti nu a facut nimeni in toata tara asta!! Vor sa inchida casele de bilete pe la ora 1. Si iti dai seara ca trebe sa mergi in ploiesti cu mult inainte meciului!Si o sa ma duc eu la club la ei sa vad ce rezolv sa cumpar biletele dinainte! Dar nu stiu ce o sa pot rezolva si eu deaia am intrebat. ;)

    Mersi. Iti dai seama ca ma gandesc sa venim cu cele 3 pct acasa ;) :D

    RăspundețiȘtergere
  80. Hai ma ce faceti? eu nu am somn inaintea deplasarii de la Ploiesti X: Febra meciului :D

    RăspundețiȘtergere
  81. mitel ...daca tot zici ca nu ai somn........sper sa iti placa....
    http://www.youtube.com/watch?v=EqeWNlh_TDs

    RăspundețiȘtergere
  82. Neata...
    Mersi Cuni frumoasa melodie ;)

    Este dimineata si azi este o zi mare!!! Avem deplasare :X:X Bafta tuturor pentru azi si Hai steagu!! Hai ca ma pregatesc si am plecat spre ploiesti! Numai bine ne auzim diseara lume!!!!

    RăspundețiȘtergere
  83. Drum bun, Mitel! Aveti grija de voi...va tin pumnii. Bafta, Steagu...normal.

    Cuni...frumoasa raaaau melodia pt Mitel.

    RăspundețiȘtergere
  84. Neata si ... la revedere.M-am trezit si ma culc la loc..... ooooauuuuuuuuu... Va doresc multe ,,Succesuri " !

    RăspundețiȘtergere
  85. Fugi la somn. Si eu am o zi destul de plina. Deh...noi muncim si duminica. Somn usor, Cuni...

    Ne auzim noi...

    RăspundețiȘtergere
  86. Salutare! Pacat ca nu ne-am intors cu o victorie:| Am fost multi stegari si am facut o atmosfera superba si am plecat cu totii dezamagiti acasa!

    RăspundețiȘtergere
  87. Un ghiocel virtual pentru Melania si Miha-Mingea!

    RăspundețiȘtergere
  88. Multumesc frumos, Puiu...si in numele Mihaelei, care cred ca doarme deja.

    Azi am fost cam "aglomerata" daca se poate spune asa, dar...zilele urmatoare sper sa avem subiecte de discutat.

    Mitel...ce pot spune? Pacat. mai ales ca voi ati fost acolo si ati trait si mai intens meciul. Mi-a parut rau dar...asa a fost sa fie.

    RăspundețiȘtergere
  89. Cu placere! Acum ma duc sa ma culc! M-a obosit finala de la hochei: Canada-SUA.

    RăspundețiȘtergere
  90. .........si un martisor virtual tot pentru aceleasi fete ....( deci un ghiocel de la Puiu si un martisor de la mine }... Am mult de citit asa ca plec si mai vorbim maine... Somn usor la toata lumea!

    RăspundețiȘtergere
  91. ....tot pentru voi...sper sa va placa. PA!

    RăspundețiȘtergere
  92. http://www.youtube.com/watch?v=q870Bxta_is

    RăspundețiȘtergere
  93. ...si asta:
    http://www.youtube.com/watch?v=hq2KgzKETBw

    RăspundețiȘtergere
  94. Da nu sunt prea multe de spus! Este pacat ca nu am luat 3 puncte!

    RăspundețiȘtergere
  95. Hehe...Cuni, multumesc frumos pentru martisorul virtual si pentru melodii. Amindoua sint frumoase. Acum ceva vreme imi suna telefonul cu melodia "Bryan Adams - Have You Ever Really Loved A Woman?". :)

    RăspundețiȘtergere
  96. ...care aveti pile la FRH......... au reprogramat meciul Luni ....nu e corect, nu e cinstit......exista vreo metoda noua de chiul...aveti solutii pentru vizionare live...?!!

    RăspundețiȘtergere
  97. Cuni...despre meci e vorba, ca nu inteleg? M-am uitat pe site-ul FRH si nu apare nimic. Te referi la meciul cu Cluj...sau la cel cu Rapidul?

    Si nu cred ca sint posibilitati de vizionat live, doar daca nu cumva isi manifesta vreo televiziune nationala interesul pt el (si asta doar daca e vorba de meciul cu Rapid, ca de altele ma indoiesc).

    ...vezi ca ajungi la vorba mea, daca vrei sa dai un telefon ca sa afli cit e un scor...nu vei reusi sa te intelegi cu nimeni, daca e in sala din Brasov.

    Dar spune-mi despre ce meci e vorba, ca nu stiu.

    RăspundețiȘtergere
  98. Am aflat...e vorba de meciul cu Oltchim, nu?

    Offf...enervant, intr-adevar. Ce ora, dimineata la 11.00...si tocmai meciul cu Oltchim, la care lumea chiar ar fi venit la sala.

    RăspundețiȘtergere
  99. ...nu am raspuns imediat... dar stiu ca ai inteles: vin si plec si iarasi vin s.a.m.d... da e vorba de meciul cu oltchim si nu prea am nici o sansa sa fiu in sala la acest meci..ufffffffffffff.!

    RăspundețiȘtergere
  100. Melania, de la sala poti da scorul prin mesaje. Nu e neaparat nevoie sa te si auzi. Dar luni la ora 11 cred ca va fi liniste in sala! Oare cati se vor invoi de la munca pentru meci?!

    RăspundețiȘtergere
  101. ... are cineva mobil pe cosmote ca atunci pot sa-l bag la numere favorite si sa-mi transmita meciul in direct ca la radio...hi,hi,hi .. da nu e rasul meu ...!

    RăspundețiȘtergere
  102. Cuni o rugam pe Melania sa transmita meciul pe net!

    RăspundețiȘtergere
  103. yesssssssssss!....da crezi ca vrea? ...daca cere tribut ( taxa, dijma etc )?

    RăspundețiȘtergere
  104. Hehe...Cuni te pot suna eu din cind in cind, sa iti spun scorul, ca ai Vodafone si eu la fel. Nu asta e problema.

    Despre transmis meciul pe net...daca ar fi wireless la sala ar fi ok, Puiu. Chiar daca asta ar insemna sa iau laptopul cu mine. Hai ca vedem noi cum facem sa aflati si voi cam cit e scorul, nu?

    Acum fug la sala....sa scap repede. Vreau la 19 sa fiu acolo...

    Ne auzim mai incolo daca e...

    RăspundețiȘtergere
  105. ...mai Puiule da ce fuga are Melania de vrea sa fie la 19 la sala si cica sa mai si scape...hihi? Cica ,, cam cat e scorul" adica e negociabil?

    RăspundețiȘtergere
  106. Pai da! Fugi repede cand e vorba sa te punem la treaba!!!:)

    RăspundețiȘtergere
  107. Nu stiu la ce sala vrea sa fuga si nici de ce sa scape, dar aflam noi!

    RăspundețiȘtergere
  108. interesanta problema ...! rezolvarea presupune efort si investigatii suplimentare dar cred ca pentru Melania se merita!!!

    RăspundețiȘtergere
  109. ........ combinatiile astea de litere ma dispera ...in viata mea nu am crezut ca pot apare astfel de asocieri...nu cred ca exista in nici o limba din lume!

    RăspundețiȘtergere
  110. ........ combinatiile astea de litere ma dispera ...in viata mea nu am crezut ca pot apare astfel de asocieri...nu cred ca exista in nici o limba din lume!

    RăspundețiȘtergere
  111. cum o fi aparut de doua ori acelasi comentariu nu stiu.........cred ca sunt farmece ....Melania sigur e mana ta aici!

    RăspundețiȘtergere
  112. Eu am cam pierdut firul! Cand e meciul cu valcea? lunea asta care vine???

    RăspundețiȘtergere
  113. Ohooo pai e jale atunci... la ora 11??

    RăspundețiȘtergere
  114. ai vazut ca Mealania e mult mai rapida!

    RăspundețiȘtergere
  115. Pai da Mitele! Acum negociem o relatare a meciului cu Melania dar ea a fugit!

    RăspundețiȘtergere
  116. Aha.. pff o sa fie jale... trebe sa imi adun prietenii sa mergem la meci sa facem show... Sa le demonstram dezertoarelor ca nu scapa asa usor :D

    RăspundețiȘtergere
  117. ... o fi ajuns sau e tot pe fuga ?

    RăspundețiȘtergere
  118. Si pun pariu ca Miha-Mingea o s-o informeze pe Melania!

    RăspundețiȘtergere
  119. Mitel, fetele n-au dezertat ca li s-a nazarit lor. Au fost impinse sa dezerteze!
    Cuni pai daca n-a ajuns inseamna ca inca fuge!

    RăspundețiȘtergere
  120. Orcum o sa fie un meci clar dominat de valcea!

    RăspundețiȘtergere
  121. Nici nu se pune problema Mitele! Diferenta este fooooarte mare in acest moment intre echipe! Dar o sa crestem noi mari......Pana atunci acumulam experienta!

    RăspundețiȘtergere
  122. ... scuze.. ma duc la masa ..ne auzim mai tarziu... pa!

    RăspundețiȘtergere
  123. ... am terminat dar, Puiule dupa cum sti, si dupa cum stie si Melania - pentru ca a ,, vazut-o" am o prietena pe care trebuie sa o plimb de vreo trei ori pe zi.
    ... iti sugereaza ceva http://video.search.yahoo.com/video/play?p=Speedy+Gonzales&ei=UTF-8&fr=fptb-&vid=0001527050276
    in legatura cu fuga Melaniei? - cred ca tot fuge si acum! hihihi.

    RăspundețiȘtergere
  124. Mai dragilor....am "fugit" catre sala, dar acolo am pedalat doar. Hihihi....

    Hai ca mint, am facut si abdomene. Multe. Gata...ma reinventez si ma duc sa ma autopropun la echipa. Ca solutie de avarie, evident. :)) PS: La echipa Rulmentul, da? Ca sa ne fie clar. Hahaaha...

    Hai maaaai, ca o sa fac eu cumva sa stiti si voi cit e scorul. Pai se poate? Uite...o sa va sun la fiecare 10 minute, e bine asa? :)) Evident ca cineva va trebui sa imi aminteasca de asta. Nu de alta, dar daca ma va prinde meciul, ce ma fac cu voi?

    Hai ca nu va las eu acolo, singuri...la joburile voastre...sa stati nelinistiti ca nu stiti cit e scorul. Offff.....

    RăspundețiȘtergere
  125. Cuni n-am vazut-o dar o stiu pe prietena ta! e razvratita care face razmelita cand o tunzi!
    Melania macar la pauza si la final! Si stai linistita ca nu te prinde nimeni la cum fugi tu!:)

    RăspundețiȘtergere
  126. Mai sa fie, adica Melania sa inteleg ca trebuie sa te sun ca sa iti aduc aminte ca dupa aia imediat trebuie sa ma suni.....hihihi..inseamna ca ai fugit foarte mult.
    Puiu eu am o mare nelamurire in legatura cu abdomenele facute de Melania, alea multe si daca as constata ca se obtin rezultate poate ca as incerca si eu, si iarasi hihohi...!

    RăspundețiȘtergere
  127. Pai face abdomene si apoi le vinde! Nu tu trebuie sa o suni! O rugam pe Miha-Mingea sa-i aduca aminte!

    RăspundețiȘtergere
  128. ...Melania ...eu stau mai rau la capitolul flotari ...

    RăspundețiȘtergere
  129. Eeee...va sun si in timpul meciului, NA! Uite asa...."de-a naibii" ce sint. Hihi...


    Da, Cuni...trebuie sa imi dai beep ca sa imi amintesti sa il sun pe Puiu...si invers. Hahaha. Hai ca glumeeeeesc. Aluzia era pt Miha, care va fi probabil linga mine, sa imi mai aminteasca sa sun. Desi...o sa imi amitesc eu, NA! UIte asa...tot de rea ce sint. :P

    RăspundețiȘtergere
  130. .... Puiu stii cumva si cu cat le vinde?....

    RăspundețiȘtergere
  131. Ai vazut, Puiu ca stii...te-ai prins ca de Miha era vorba.

    Legat de abdomene, nu vind nimic. Sint nepretuite. Adica ce...eu ma chinui sa le fac, pt a le da altora. Nimic...sa isi faca singuri. Asa ca...la treaba, Cuni....hehehe....

    La flotari nu ma bag, ca-s grele. In plus...eu nu vreau sa fac muschi...ci sa dau jos chipsurile si porcariile care s-au pus pe aia pe care ii am. Aia...adica muschii. :)))

    RăspundețiȘtergere
  132. Melania, ceva date despre meciul de vineri ai? Ca poate il vedem impreuna.

    RăspundețiȘtergere
  133. Cuni...nicio sansa, nu negociez cu nimeni abdomenele facute. Hahaha....

    RăspundețiȘtergere
  134. Aoleu!!!! Vineri egal hochei. Hmmm...nu am nimic. Baietii joaca miine meciul doi, la Bucuresti. Aflu eu si ora la care se va juca la Brasov. Probabil ca va fi tot 18.00. Si da...il putem vedea impreuna. De regula eu stau in spatele portii de sub loje. Dar...ne gasim noi.

    RăspundețiȘtergere
  135. stooooooooooooop!

    Melania , sti ca acu o ,, buca " de vreme eu am fost bagat la mijloc detine si de Puiu si asa ca acum ti-a venit randul...ok!.. dupa ce se termina cu tine urmeaza Puiu asa ca sa nu fi suparata ...Ok?

    RăspundețiȘtergere
  136. Cuniiiii.....eu nu ma supar, pt ca stiu sa fac diferenta intre GLUMA si MISTO. NOI GLUMIM....deci nu iti face tu griji ca ma supar. Imi sinteti dragi toti de aici si nu ma supar eu asa de usor pe voi.

    In plus...eu nu ma simt deloc la mijloc. Sint abila si fug repede, nu? Hihihi....

    Acum ca nu vreau sa imi vind abdomenele muncite greu...nu inseamna ca m-.am suparat. :)) Ha ha ha...

    RăspundețiȘtergere
  137. .....avantaj Puiu... aveti cunostiinta de bancul cu maslina? .....hahiho?

    RăspundețiȘtergere
  138. Cuni acum vrei sa ma avariez sau sa fug?

    RăspundețiȘtergere
  139. ... sa o intrebam pe Melania pentru ce opteaza...hohiiihaaa!

    RăspundețiȘtergere
  140. Nu stiu bancul cu maslina. Hihi...

    Pt ce sa optez. Nu as vrea nici sa cazi si tu, Doamne fereste, pe scari...si nici sa te trimit sa alergi daca nu vrei. Asa ca...nu stiu sa ce facem, cu tine, dar vine si rindul tau. Lasa ca o sa cazi singur in plasa. Nu ai vazut, eu am cazut spunind ca am fugit la sala si a fost de ajuns. Ce...nu ne crezi in stare sa gasim ceva si la tine? Hihi...

    RăspundețiȘtergere
  141. hai ca tre'..sa plec otara, dar nu uitati veghez si oricum o sa va transmit dedicatii pe www.white-heaven.ro...din Brasov..ne auzim mai tarziu...

    RăspundețiȘtergere
  142. Hmmm...am intrat pe site-ul rspectiv si recunosc, nu stiam de el. Hehe...multumim anticipat. Vezi, Puiu ce dragut e Cuni cu noi? :) Hehe...

    RăspundețiȘtergere
  143. La 18 e meciu de hochei vineri si la duminica la fel, coco ma informat :D

    RăspundețiȘtergere
  144. Multumim, Mitel. Ne vedem la meci oricum. Eu una intentionez sa merg.

    RăspundețiȘtergere
  145. Sper sa bata Brasovul miine si sa nu intram in acel meci de la 2-0 pt ei la general.

    RăspundețiȘtergere
  146. Mediafax ne informeaza ca azi in jurul orei 19, in Brasov, o persoana de sex feminin fugarea o sala de sport! Din cauza intunericului nu s-a putut urmari deznodamantul cursei dar persoane de incredere din interiorul salii, care au dorit sa-si pastreze anonimatul, au declarat ca sala n-a fost ajunsa. Sursa citata n-a precizat identitatea persoanei care fugarea sala. Motivul acestei fugareli ramane deocamdata un mister. Vom reveni cu amanunte!

    RăspundețiȘtergere
  147. Hahahaha.....Puiu, eu propun sa faci investigatii si sa afli ce s-a intimplat. Pai se poate sa ne lasi asa in suspans? Hahahaha....

    Vrem sa stim TOT. Asa ca...la treaba cu tine sa ne dai detalii. Hihihi...

    RăspundețiȘtergere
  148. Cuniii....pai tu primesti dedicatii acolo. Esti cunoscut pt ei. Hihhihi...

    RăspundețiȘtergere
  149. Melania la cat joaca Brasovul maine? Ma refer la hochei?

    RăspundețiȘtergere
  150. Pai miine e meciul de la Bucuresti. Probabil la 18.00. Exact-exact nu stiu. O sa incerc sa pun aici rezultatul daca voi fi acasa la ora aia. Nu eu scriu pt ziar meciurile de hochei. Dar daca sint acasa la ora la care se termina meciul, dau eu un telefon si va spun scorul.

    RăspundețiȘtergere
  151. Meli faci alergari in fiecare seara?:D

    RăspundețiȘtergere
  152. Melania ...pai nu numai ca primesc dar am si ,, dat " pe aici pe acolo si anume prin partile esentiale cum ar spune cineva..... iti place?

    RăspundețiȘtergere
  153. Mi-am facut cont pe Heaven, dar nu aud nimic!

    RăspundețiȘtergere
  154. Da...e fain, Cuni....si vad ca da muzica faina. Ion SAuruceanu ne-ai trimis si tu sa ascultam. Hehe...:)

    RăspundețiȘtergere
  155. Mitel...nu fac alergari...merg la sala si pedalez. Pe loc, din pacate. Hihi...:) De fapt...si daca as avea bicicleta mi-ar fi frica s amerg cu ea pe strada. In parc ar fi ok, dar nu e voie, asa ca...mai bine la sala totusi. :)

    RăspundețiȘtergere
  156. ... Puiu hai mai repede cu amanuntele de la Mediafax,auzi Mitel vrea sa stie daca Melania ,, face " alergari in fiecare seara ...

    RăspundețiȘtergere
  157. Puiu...pai nu cred ca trebuia sa faci cont ca sa auzi. Da click pe "asculta live" si ti se va deschide in winamp. Daca nu ai instalat winamp s-ar putea ca de asta sa nu mearga.

    Sau nu stiu...poate te ajuta Cuni....

    RăspundețiȘtergere
  158. ... Puiu ai surzit cumva? hihohi...pai daca ti-ai facut cont inseamna ca ai de plata de aia nu auzi:)))

    RăspundețiȘtergere
  159. Cuni....Puiu va avea amanunte miine, dupa ce se documenteaza.

    Puiuuuuu.....dar nu e sonorul pe mute, da? Hihihi...

    Gata...i-a venit rindul si lui Puiu, din cite vad eu. Hahahaha....

    RăspundețiȘtergere
  160. daca plateste bine il ajut... daca nu sa fuga si el pana la sala si inapoi ca Melania si o sa vada ca o sa mearga :)))

    RăspundețiȘtergere
  161. ... Melania ...hai sa-i desenam..hihoha!

    RăspundețiȘtergere
  162. Iti dai seama ca acum l-am ambitionat si nu mai vrea niciun ajutor din partea noastra. Hihihi....

    RăspundețiȘtergere
  163. ...ambitiosul ...sau poate nu vrea sa alerge...

    RăspundețiȘtergere
  164. Revenim cu amanunte de ultima ora de la Brasov! Asa cum v-am informat si mai devreme azi in jurul orei 19 o persoana de sex feminin fugarea o sala. O sala de sport mai exact. Contactat telefonic purtatorul de cuvant al inspectoratului de politie Brasov ne-a relatat: "Investigam cu toate fortele acest caz, chiar acum cei mai buni agenti ai nostri sunt pe teren la fata locului pentru a culege date noi. Nu putem sa va dam amanunte deoarece am periclita bunul mers al anchetei. Tinem sa precizam ca persoana in cauza nu prezinta un pericol pentru cetateni."
    Trimisul nostru special la Brasov are insa noi informatii:
    "Buna seara. Ma aflu chiar aici pe locul unde cu exact cateva ore in urma o femeie fugarea o sala de sport. Am aflat din surse demne de toata increderea ca persoana in cauza fugareste aproape in fiecare seara sala de sport. Se pare ca femeia achizitioneaza chipsuri pe care le duce la sala si le transforma in multe abdomene, abdomene pe care ulterior le depoziteaza abuziv in spatiul salii. Se pare ca acesta este si motivul pentru care sala fuge de femeie. Deocamdata atat de aici de la Brasov!

    RăspundețiȘtergere
  165. Baieti...eu ma retrag acum. Sint obosita dupa fuga pina la sala si inapoi. Hahaha....

    dar...voi puteti sa ramineti daca mai vreti, numai sa stingeti lumina cind plecati, da? Si...sa fiti cuminti, da? :))) Hehehe....

    Noapte buna pentru toti!!!!

    RăspundețiȘtergere
  166. BESTIAAAAL!!!!! Puiu...esti genial. :))) M-ai facut sa rid, pe bune. Hahaha....

    Mai..informatia este falsa, eu spun sa mai investighezi. Eu am informatii ca nu mai achizioneaza chipsuri. Sau oricum, daca se intimpla asta...este cind vine la sala la vreun meci. Ca a fost vazuta si in zona aia. Hahaha....

    Asadar...verifica informatia din trei surse. Hahaha....:)) Super tare, oricum...

    RăspundețiȘtergere
  167. ..bravo Puiu... ai reusit sa deschizi radioul?

    RăspundețiȘtergere
  168. Maaama, nici nu vreau sa ma gindesc ce "comentarii" vor fi cind eu voi dormi ca un prunc. Ha ha...

    Dar poate sinteti si voi obositi si scap. :)

    :) - Asta e un zimbet, da? Iar asta :)) - un ris. Ca imi e mai simplu uneori sa fac asa. :)

    RăspundețiȘtergere
  169. Melania nu dormi ...iti transmit o dedicatie ...nu doooormmmiii!

    RăspundețiȘtergere
  170. Daca maine nu castiga Fenestrela la Steaua, baietii o sa aibe moralul cazut si o sa fie greu de tot sa castigi ambele acasa...

    RăspundețiȘtergere
  171. .. fiti antena v-am trimis inca o dedicatie ....silance...:)) Joe Dolan - More & More

    RăspundețiȘtergere
  172. Mitel, maine Fenestrela bate! Am zis!

    RăspundețiȘtergere
  173. asat e ...yeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    RăspundețiȘtergere
  174. Este greu dar nu imposibil! Sper ca baietii nostri sa faca o impresie buna si o minune de a castiga pe Mihai Flamaropol ;)

    RăspundețiȘtergere
  175. ...ma voi auziti sau ba ...

    RăspundețiȘtergere
  176. Hahaha....Cuni..hahaha...."Pentru Melania, care cica vrea sa se culce, la ora asta MATINALA". :)))

    Multumeeeeesc....Doamne...nu sintem normali. Hahaha.

    Puiu...reusesti sa asculti sau nu???? Unde ai plecat? Ti-am dat de lucru acum cu radioul asta online? :))

    RăspundețiȘtergere
  177. Mitel ne intalnim vineri la patinoar?

    RăspundețiȘtergere
  178. CUNI...eu am auzit...Puiu nu stiu, dar eu DA!!!!

    RăspundețiȘtergere
  179. Puiu normal ca o sa ne vedem pe acolo... Eu o sa fiu in mare parte cu un prieten de la Ploiesti de la Petrolul care vrea sa vina si el sa vada un meci pe viu de hochey! Dar normal ca ne vedem.. ;)

    RăspundețiȘtergere
  180. aud, aud impresiii ..hai mai repede si nu dormiti

    RăspundețiȘtergere
  181. ...spuneti o melodie sa o dedicam fetelor pentru meciul de maine cu Cluj

    RăspundețiȘtergere
  182. Pai eu mi/am spus impresia. Imi place. Si...am auzit si dedicatia. Am scris mai sus, nu ai citit? :))

    RăspundețiȘtergere
  183. Ba dar voi va distrati fara mine?:D

    RăspundețiȘtergere
  184. .... nu mai suport...adresa mea de mess: cuni2010@yaho.com

    RăspundețiȘtergere
  185. Am adaugato si eu :D

    a mea mitel21_bv poate are cineva nevoie :)))

    RăspundețiȘtergere