duminică, 14 februarie 2010

Dar unde dragoste nu e...

...nimic nu e.

Doamne...cit mi-as fi dorit ca FC Brasov sa fi jucat ASTAZI acasa...si sa aud pe stadion aceasta melodie. :) Intiatiava prietenilor lui Mitel este laudabila. Cei de la Puma au avut la rindul lor o idee geniala, am vazut videoclipurile facute in Italia si Anglia. Superb.

Nu mi-am permis sa postez pe blogul meu videoclipul respectiv, cu fanii stegari, am luat insa aceeasi melodie. Cu dedicatie pentru...voi. :) Poate va voi dedica saptaminal cite o melodie. :P

PS: S-a nimerit sa fie de "Ziua indragostitilor". Nu ma declar un fan al acestei zile. O accept si...atit. :)

12 comentarii:

  1. Meli fa un progres si permiteti sa il bag! Chiar nu este nici o problema ;)

    Apropo, noi melodia asta o cantam prin deplasari ;) la victorie si cand ne intoarcem pe tren sau masina spre casa ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mitel...am gasit pe Youtoube, un alt clip frumos, cu galeria...postat de "razastegaru". Foarte dragut si acela. Sint si faze din meciuri...imi place. Crezi ca l-as putea pune aici?

    RăspundețiȘtergere
  3. Da nu este nici o problema!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si ala e frumos rau. :) hai ca incerc sa il inlocuiesc pe acesta, sa vad daca imi iese. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Evident că poți să pui clipul (eu sunt "razastegaru"). Fie că e vorba de cel în care cântăm în bar sau cel cu faze de la meciuri.

    Cinste ţie, Melania pentru tot ce faci din postura de gazetar (sau gazetăriţă?) sportivă.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna, Razvan! Multumesc mult pentru aprecieri si pentru faptul ca nu te-ai suparat ca am postat aici videoclipurile respective. Chiar sinteti tare frumosi si entuziasti. Uite...asa va plac rau, si imi place cind aveti actiuni de acest fel. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Dinu...este vorba despre ce au facut o parte din baietii din galerie intr-o seara. S-au adunat intr-un bar, si au cintat "Dar unde dragoste nu e, nimic nu e", dupa ce Puma a lansat campania cu pricina. Poti cauta pe net imagini si din Anglia sau Spania, cu fani cintind melodii de dragoste. Super! Si ei dar si ideea...

    Probabil ca ai vazut intre timp imaginile. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Gata! Nu se mai poate asa! Fratilor hai sa facem o sedinta si sa hotaram un lucru: sa postam la un singur articol ca am ametit trecand de la unul la altul. Citim toate articolele scrise de Melania si postam doar la unul singur. Cine posteaza primul alege. O rugam pe Melania sa scrie unul (cateva propozitii acolo) si-l luam pe ala de reper fix. Si pe urma om vedea..

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu vreau nici sa te supar, nici sa te intristez. De cateva luni mi-am rarit vizitele, dar vina nu-mi apartine. Am ramas surprins sa vad astazi ca acest blog inca traieste.

    Melania, eu voi scrie aici foarte rar. Pentru ca tu esti colega Cameliei Onciu, ori acea individa m-a jignit cum NIMENI n-a facut-o niciodata, nici "pe real", nici in satul virtual. Ti-am trimis doua e-mail-uri in care ti-am explicat ce si cum, nici macar nu mi-ai confirmat primirea lor... Tipa e de o incultura crasa, iar eu sunt mult prea fin cu ea! In noaptea de revelion, dintr-o camera de hotel de la Tallinn, i-am promis ca nu voi mai face misto de "perlele" ei, cu o singura conditie, sa-si ceara scuze pentru referirile nesimitite la adresa familiei mele pe care le-a facut. Nu ma cunoaste, n-o cunosc personal, tot ce am facut a fost sa-i atag atentia asupra greselilor, de neconceput pentru o pretinsa jurnalista, pe care le face. Eu nu inteleg si pace cum ea inca nu si-a pierdut locul de munca. Poate e mama fara sot, poate are un handicap fizic, ceva e genul asta, altfel nu-mi explic cum de Mrius Stoianovici inca nu i-acdat preaviz. Articolele lui Onciu despre fasole, ceaiuri si fructe uscate sunt citite, presupun, doar de catre cei cu IQ-ul mai mic decat numarul de la pantof, iar cele despre brasoveni cu domiciliul peste 7 mari si 7 tari sunt de-a dreptul puerile, asta fara a mentiona mostrele de inculutra crasa. Imi sterge toate comentariile, desi eu nu folsesc nici macar in vorbirea curenta cuvinte pe care nu le gasesti in DEX-ul pe stil vechi. OK, m-am intins destul. Inchei cu ceea ce ai dedus deja, nu vreau sa te pun intr-o situatie neplacuta.

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere